همتی در توئیتر با کنایه به طرفداران سیاست‌های اقتصادی روسیه نوشت: ظرف یک سال، پول ملی روسیه 63٪ ارزش خود را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
تونی کروس می‌گوید اگر رئال مادرید از او کاهش دستمزدش را بخواهد بدون تردید موافقت می‌کند چرا که به گفته او رئالی‌ها پول‌پرست نیستند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
دیمیتری پایت پیش از انتقال به واسکودوگاما برزیل به بازیکنانی که عربستان را انتخاب کرده‌اند کنایه زد.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، در اولین مصاحبه رسمی خود به طور کنایه آمیزی از لوئیز انریکه، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را دلیل اصلی انتقالش دانست.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
ریچارد مسترز، رئیس لیگ برتر انگلیس، تاکید می‌کند که لیگ برتر عربستان تهدید جدی برای لیگ برتر انگلیس نیست و آن‌ها تاریخ بسیار غنی‌تری نسبت به آن‌ها دارند.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان این تیم در بازی‌ها به او پاس نمی‌دادند.
رئیس سابق سازمان خصوصی سازی واکنشی آرام به صحبت های علی فتح الله زاده داشت.
مربی پیشین تیم ملی پرداخت پاداش به اعضای ایرانی کادرفنی را کاملا رد کرد.
ژوزه مورینیو به سبک جالبی گلایه‌اش از فعالیت باشگاه رم در نقل و انتقالات تابستانی را به نمایش گذاشت.
مرعشی: از نظر من در دو انتخابات اخیر مجلس ۹۸ و ریاست جمهوری و شورا‌های ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان در همان زمینی بازی کردند که شورای نگهبان، نهاد‌های حاکمیتی و نظام می‌پسندید. یعنی آن‌ها علاقه‌مند بودند تا اصلاح‌طلبان در نهاد‌های قدرت نباشند و به دنبال دولت و حکومت یکپارچه و یکدست بودند. اصلاح‌طلبان هم از این موضوع استقبال کردند.
همتی در واکنش به استعفای محسن رضایی عنوان کرد: آقای رضایی در اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ مدعی شدند که پول ملی را تقویت و بعداز یورو و دلار به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل خواهند کرد.
رئیس اسبق بانک مرکزی به اعتراف تکان‌دهنده قالیباف درباره «هدررفت سالی ۱۰۴ میلیارد دلار از سوی ما مدیران» طعنه زد.
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی در واکنش به سخنان روز گذشته ابراهیم رئیسی در مورد بریدن بند ناف قدرت دلار گفت: حفظ ارزش ریال⁩ و اجتناب از روی آوری به دلار⁩ با کنترل تورم میسر است نه مبادله با ارز‌های دیگر!
ررئیس اسبق بانک مرکزی گفت: مطالب را به نقل از گزارشات گمرک و مرکز آمار آورده‌ام. اگر فکر میکنید بی اساس است،بگویید مثل آمار تورم سالانه و تورم مسکن،بقیه آمارها را هم اعلام نکنند!
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توییتی با اشاره به طرح گواهی سپرده نفتی در بورس بیان داشت که در دولت قبل همین آقایان مانع اجرای آن شده بودند.
همتی باز هم به دولت رئیسی کنایه زد.
همتی نوشت: وظیفه رئیس جمهور حل مشکلات و کاستن از رنج مردم است نه رنج بیشتر بردن.
عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی به بخشی از سخنان ابراهیم رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی واکنش نشان داد.
روزنامه کیهان به اظهارات عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی که از رئیسی رئیس جمهوری، خواسته تا استعفا دهد، واکنش نشان داد.
در پی افزایش قیمت دلار، همتی به دولت رئیسی کنایه زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ