اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود تیم زنان انگلیس به فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ باعث شده تا نام سارینا ویگمن به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی گرت ساوت‌گیت مطرح شود.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی از یورگن کلوپ خواست برای پایان دادن به کابوس هانسی فلیک در تیم ملی آلمان، لیورپول را ترک کرده و سکان هدایت مانشافت را به عهده بگیرد.
امروز رسانه و دانشجو می‌خواهد اعتراض کند، اما با توبیخ، اخراج و بسته شدن مواجه می‌شود. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی می‌زند با او در مجمع عمومی بحث کرده و قانع کنید که اشتباه می‌کند، چرا وی را اخراج می‌کنید؟ اگر منطق دارید، دعوا نمی‌کنید. دانشجو که دیوانه نیست، دانشجو فردای مملکت ما است. من نخواهم بود، اما دانشجو خواهد بود و قرار است این مملکت را او اداره کند. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی زد دیوانه که نیست، با او صحبت کنید که به چند دلیل حرف تو اشتباه است.
حضور یک نفر با پیراهن داوری در جشن قهرمانی پرسپولیس توجهات را به خود جلب کرد.
فوتسالیست ایرانی والدپنیاس به همراه بازیکنان تیمش و بارسلونا از ستاره رئال مادرید حمایت کردند.
استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه در برخی رشته‌ها یا باید جذابیت‌های مربوط به آن تخصص بالا برود یا مجبوریم آن را حذف و جایگزینی برایش تعریف کنیم، افزود: همین حالا عمدتا از طریق میزان ثبت نامی‌های ابتدای ترم منبع موثقی برای تجدید نظر در خصوص رشته‌ها داریم، اما کار‌های مطالعاتی دیگری هم برای این هدف در دانشگاه تهران در حال انجام است.
سرمربی آلومینیوم می‌گوید تیم ذوب‌آهن در نیمه اول باید ده نفره می‌شد اما داور بازیکن این تیم را اخراج نکرده است.
عارف رستمی پس از شکست مس کرمان برابر پرسپولیس از عملکرد داوران انتقاد کرد.
صدها اندونزیایی با برگزاری تجمع در جاکارتا پایتخت اندونزی از دولت کشورشان خواستند مانع حضور رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جام جهانی فوتبال زیر بیست سال شود.
بازیکنان تاتنهام منتظر اخراج قریب الوقوع آنتونیو کونته، سرمربی این تیم، در روزهای آینده هستند.
هیات مدیره باشگاه الزمالک قصد دارد پس از شکست برابر الاهلی، سرمربی تیم را اخراج کند اما تهدید پسر رئیس باشگاه فعلا مانع این اتفاق شده است.
هواداران یوونتوس از عملکرد این تیم برابر ناپولی بسیار ناراضی و عصبانی هستند.
به نظر می رسد که رودولفو آروابارنا به پایان کار خود در تیم ملی امارات نزدیک شده و به زودی از سمت خود برکنار می شود.
در نامه آمده است: حداقلی‌ترین خواسته دانشجویان ایرانی از دستگاه دیپلماسی برای واکنش به این سوءاستفاده مهوع دولت فرانسه از اصل آزادی بیان و مواجهه دوگانه مقامات پاریس با آن، ابطال استوارنامه و اخراج سفیر این کشور، آقای نیکولارش از خاک جمهوری اسلامی ایران، آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن است.
او ادامه داد: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما آن اتفاق باعث شد که تیم حالت دفاعی‌تری به خودش بگیرد. بازی را توانستیم کنترل کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی تمرکز داشتیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
با وجود شایعات مطرح شده اما علیرضا فغانی و کمک های ایرانی او همچنان در دوحه حضور دارند و احتمال دارد به زودی در تورنمنت قضاوت کنند.
اسکوچیچ: اخراجم کردند اما امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی کند
مربی بدنساز تیم ملی می‌گوید فوتبال ایران در قبال اسکوچیچ قدرنشناسی داشت.
فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.
فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.
طی چند روز گذشته اطلاعیه‌‌‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این اطلاعیه‌‌‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. با توجه به اینکه فرآیند افزایش سرمایه زمان‌بر است، ناشران موظفند پس از سپری‌شدن هر یک از مراحل در سامانه کدال شفاف‌‌‌سازی کنند. در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌‌‌ها پرداخته شده است.
رئیس دولت نهم و دهم به بیان برخی از تهدیدها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ پرداخت و گفت: تا لحظه آخر آن انتخابات، بنده را به اخراج از کشور و نابودی تهدید می کردند اما وقتی دیدند موثر واقع نشد، یکی از دو جناح سیاسی، مدعی شد که ما او را بر سر کار آوردیم و دیگری هم می گفت که ببینید شما چه کار غلطی کردید، بروید توبه کنید و دیگری هم آن را تایید می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ