بازیکنان تاتنهام منتظر اخراج قریب الوقوع آنتونیو کونته، سرمربی این تیم، در روزهای آینده هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
سرانجام مدیران باشگاه مس رفسنجان با درخواست جدایی مهرداد رضایی موافقت کردند.
انتظار باشگاه‌ها برای بالابردن سهمیه بازیکن بزرگسال به سرانجام نرسید و تنها با افزایش سهمیه زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال موافقت شد.
باشگاه النصر امارات با انتقال سدریک باکامبو، بازیکن کنگویی خود، به گالاتاسرای ترکیه موافقت کرد.
باشگاه الاهلی و اتحاد کلباء با معاوضه مهدی قایدی با سلطان عادل موافقت کردند.
باشگاه الاهلی برای به خدمت گرفتن فیرمینو پیشنهاد 20 میلیون یورو در سال را به این بازیکن ارائه کرد که با موافقت او مواجه شد. مهاجم برزیلی برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست‌های پزشکی هم اکنون در عربستان به سر می‌برد.
ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.
بارسلونا باید برای جذب ستاره‌های مدنظر ژاوی هرناندز با جدایی چند بازیکن از تیم فعلی‌اش موافقت کند.
پدر لیونل مسی با پیوستن این بازیکن به الهلال عربستان موافقت کرد.
برانکو ایوانکوویچ از پیشنهادی پرده برداشته که اگر با موافقت طارمی همراه می‌شد، مسیر فوتبالی او را تغییر می‌داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حاضر به ملاقات با یکی از معروف ترین ایجنت های بازیکنان داخلی نشد.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، از موافقت باشگاه‌ها با اعلام سقف دستمزد از طرف این نهاد صحبت کرد و رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌گوید بازیکنان از این خبر خشمگین هستند.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
با پیشنهاد سرمربی تیم ملی تنیس روی میز و موافقت فدراسیون، نوشاد عالمیان به عنوان بازیکن انتصابی در ترکیب تیم اعزامی به بازی های آسیایی قرار خواهد گرفت.
رئیس‌جمهور روسیه با اعطای تابعیت این کشور به دو بازیکن مشهور برزیلی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ موافقت کرد.
با درخواست سرمربی تیم ملی بسکتبال و موافقت رئیس فدراسیون، این تیم با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم ژاپن می‌شود تا برگزارکننده دیدارهای خود در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی باشد.
با درخواست سرمربی تیم ملی بسکتبال و موافقت رئیس فدراسیون، این تیم با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم ژاپن می‌شود تا برگزارکننده دیدارهای خود در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی باشد.
گفته می‌شود یحیی گل محمدی تنها در صورتی با جدایی برخی از بازیکنانش موافقت خواهد کرد که بحث معاوضه در میان باشد.
بارسلونا در دقیقه 22 بازی برابر اتلتیکو به گل رسید. گلی که شدیدا مورد اعتراض بازیکنان اتلتیکو قرار گرفت ولی کارشناس داوری مارکا با تصمیم داور موافق است.
در پی مذاکرات صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس با افزایش رقم قرارداد یکی از بازیکنان خود موافقت کرد.
رسانه‌های انگلیسی خبر دادند پنج بازیکن منچستریونایتد که قراردادشان رو به پایان است با تمدید قراردادهای خود با این باشگاه موافقت کرده‌اند.
جواد نکونام اعلام کرد که با درخواست محمدرضا خلعتبری از فولاد موافقت کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۴ کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار/ پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!/ درگیری مرگبار با همسایه/ مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت/ سگ‌های ولگرد در قم جان پسر بچه ۶ ساله را گرفتند/ دستگیری سرکرده ۱۷ ساله باند فروش سؤالات کنکور/ حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!/ گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
ترکیب دو تیم از بازیکنانی که موافق و مخالف ماندن دراگان اسکوچیچ و آمدن کارلوس‌کی‌روش به تیم‌ملی هستند، به شماتیک زیر چینش شده! به نظر می‌رسد این شکاف بسیار عمیق باشد و راهی جز حذف هر دو گزینه یعنی ابقای اسکوچیچ و آوردن کی‌روش نباشد. شاید باید منتظر گزینه داخلی باشیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ