مهدی شیری کار سختی در دفاع راست تراکتور تبریز خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد فرجی در دو هفته ابتدایی لیگ فرصت بازی پیدا نکرد.
دونالد پی.گاربر، عضو هیئت رئیسه MLS، از باشگاههای این لیگ خواست تا نحوه برخورد با لیونل مسی را خودشان مدیریت کنند.
پرسپولیس در چهار دیدار تدارکاتی خود، پنج زوج دفاعی مختلف را تشکیل داده است.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع حال حاضر پرسپولیس، دوران خوبی را در لیگ ستارگان پشت سر گذاشت.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
گئورگی گولسیانی خود را آماده مهار ارلینگ هالند خواهد کرد، شاید مهمترین چالش تاریخ زندگی مدافع پرسپولیس.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد تایید کرد برای چالش با ارلینگ هالند در فینال جام حذفی آماده است.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب خط دفاعی تیمش در دیدار حساس برابر نساجی، با چالش بزرگی روبرو شده است.
ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، در دقایق ابتدایی بازی امشب مقابل فولام با یک تکل به موقع دروازه تیمش را از خطر باز شدن زودهنگام نجات داد.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
مدافع میلان از انگیزه بالای خودش و تیم برای رویارویی مقابل تاتنهام گفت و اینکه هراسی از این چالش بزرگ ندارد.
دانیلو، مدفع برزیل، گفت که کرواسی حریف دشواری محسوب می شود و به غیر از لوکا مودریچ، ستاره های بزرگ دیگری هم دارند.
حضور همزمان چند مدافع مرکزی در اردوی تیم ملی ایران نشان از رقابت سرسختانه آنها برای پوشیدن لباس این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.
شاید آسیب‌دیدگی فرشاد فرجی چالش یحیی برای انتخاب مدافع مرکزی را راحت‌تر کند.
شاید آسیب‌دیدگی فرشاد فرجی چالش یحیی برای انتخاب مدافع مرکزی را راحت‌تر کند.
مدافع اسبق پرسپولیس و سپاهان اکنون در چالشی جدید به عنوان سرمربی وحدت مشهد کار را در لیگ دسته اول دنبال خواهد کرد.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».
ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، می‌گوید برای این که بتواند تجربه جدیدی از دنیای فوتبال داشته باشد این باشگاه را انتخاب کرده است.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از مشکلات دولت قبل عدم هماهنگی در تصمیم‌سازی‌های کلان بود. به طور مثال در حوزه برجام نتوانستند به توافق کلی برسند و در نهایت نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند تا برجام به سامان برسد که منافع ملی ایران را تامین کند و به همین علت دولت قبل گفت چون بین قوا اختلاف نظر وجود داشت به جمع بندی‌نرسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ