بانک تجارت تا پایان بهمن‌ماه با پرداخت بیش از ۹۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، گامی بلند را در مسیر تسهیل ازدواج زوج‌های جوان برداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بز ماده‌ای که پاهای عقب و بیشتر پاهای جلویی‌اش را از دست داده بود با دریافت چهارپای مصنوعی جدید زندگی جدیدی را آغاز کرده است.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
مدافع ایرانی حاضر در فوتبال انگلیس پیش فصل را با پیروزی در یک بازی دوستانه آغاز کرد.
مستند زندگی علی انصاریان از امروز به صورت آنلاین به نمایش عمومی در خواهد آمد
سازمان مجاهدین از آغاز یک سبک زندگی برای خود انتخاب کردند و بعدا با تکیه بر سازماندهی و امکانات نظامی و مالی و تشکیل قلعه در بسته سازمانی یا اردوگاه نظامی شبه گتو، آن سبک زندگی سنگواره‌ای شد و دیگر اعضای سازمان نمی‌توانستند از دیواره سخت و چدنی آن قلعه خارج شوند.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
با گذشت ۸ ماه از مراسم عقد نوعروس جوان در حالی که زندگی مشترک را شروع نکرده بود، با چشمانی اشکبار راهی شعبه ۲۸۵ دادگاه خانواده شماره ۲ ولنجک شد و وقتی پیش روی قاضی گنجی قرار گرفت، آه سردی کشید و گفت: کارشناس ارشد زبان انگلیسی هستم و در یک آموزشگاه خصوصی تدریس می‌کنم، هنوز زندگی را آغاز نکرد‌ه‌ام، همسرم دادخواست طلاق داده است.
یک زوج جوان با برگزاری مراسم عقد خود در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) زندگی مشترک شان را با تاسی از شهدا آغاز کردند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
بانک تجارت در سال گذشته، با اعطای ۱۲۴ هزار و ۱۲۷ فقره وام ازدواج و ۸۹ هزار و ۹۵۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت در سال گذشته، با اعطای 124 هزار و 127 فقره وام ازدواج و 89 هزار و 954 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
ساعت 6 عصر روز گذشته بود که لوکاس هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی کار خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آغاز اجرای بیمه زنان خانه‌دار خبر داد و گفت: طرح نظام واره شغلی برای زنان مورد توجه قرار گرفته است.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
تلاش برای درک این که چرا زندگی روی زمین وجود دارد باید با آب آغاز شود، زیرا آب تنها چیزی است که زندگی روی زمین به آن نیاز دارد. اشکال مختلف زندگی می‌توانند با منابع غذایی بسیار متفاوت زنده بمانند، اما هیچ چیزی بدون آب قادر به زندگی نخواهد بود.
فوتبال با همه اتفاقات جذاب و شیرینش لحظه هایی در خود دارد که اشک ها را سرازیر می کند که یکی از این لحظه ها خداحافظی با توپ گرد است، یا همان آویزان کردن کفش ها.
در گذشته بایدن معامله‌های نامطلوب زیادی وجود داشته است. به نظر می‌رسد مبهم‌ترین دوره زندگی سیاسی او در دوره دوم ریاست جمهوری «باراک اوباما» بوده است زمانی که جو هنوز معاون رئیس جمهور بود و خانواده‌اش تلاش می‌کردند تا جایی که ممکن است از نفوذ او به نفع خود استفاده کنند.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
بانک آینده به‌منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام و تسهیل ازدواج جوانان عزیز کشورمان همواره در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، نقش‌آفرینی مطلوب و مثبتی را دارد.
زن ۴۳ ساله گفت: من به خواست شاهرخ (همسرم) زندگی در کنار خواهر و برادران او را در حالی آغاز کردم که هیچ کس اهمیتی به من نمی‌داد و رفتارشان با من به گونه‌ای دیگر بود. آن‌ها در طول چند روز هیچ گاه با من سخن نمی‌گفتند به طوری که روز‌ها را می‌خوابیدند و شب‌ها تا سپیده صبح بیدار بودند. هیچ کس در خانه آن‌ها غذا نمی‌پخت و بیشتر اوقات نیمرو می‌خوردند و با کسی هم رفت و آمد و معاشرت نداشتند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته، باشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ