مستند زندگی علی انصاریان از امروز به صورت آنلاین به نمایش عمومی در خواهد آمد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ آغاز کرد.
کنفرانس ایران و بریکس؛ چشم اندازهایی برای شراکت و همکاری آغاز شد.
اکران این فیلم از روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.
خجسته‌مهر گفت: در میدان نفتی مشترک فروزان بین ایران و عربستان شرکت‌های پتروپارس و تأسیسات دریایی در دو جبهه مشغول به فعالیت هستند و به‌زودی اخبار مثبتی در باره افزایش تولید این میدان اعلام خواهد شد، همچنین قرارداد ساخت جکت میدان گازی فرزاد بی (B) نیز امضا شده و هم‌اکنون ساخت این جکت نو از سوی شرکت پتروپارس در حال انجام است.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
شمارش معکوس برای برگزاری مهمترین بازی فوتبال ایران و حتی آسیا آغاز شده است.
مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد و ملی پوشان ایران حریفان خود را در این مسابقات شناختند.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
اکران نوروزی 1402 با نمایش چهار فیلم «غریب»، «فسیل»، «عروس خیابان فرشته» و «بچه‌های طوفان» از امروز آغاز شد و بدین ترتیب سال اقتصادی تازه سینمای ایران از امروز کلید خورد؛ سالی که مسیری پرنشیب را پیش رو خواهد داشت، هرچند هنوز برای داوری پیرامون سال دشوار است.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از روز جمعه در یاکوتسک روسیه برگزار می شود و تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است.
نمایندگان مرکزپزشکی حج وزیارت برای هماهنگی‌های مربوط به مراکز درمانی هلال احمر ایران در حج 1402 به عربستان سعودی اعزام شدند.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا را با پیروزی برابر قرقیزستان پشت سر گذاشت.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایش فیلم در شهرهای بدون سینمای کشور توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش با اکران پویانمایی ایرانی «لوپتو» آغاز و با استقبال روبرو شد.
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.
بازی نخست در جام جهانی برای همه ی تیم های حاضر تعیین کننده به نظر می رسد و در این بین تیم ملی فوتبال ایران سیر متفاوتی در سال های اخیر را تجربه کرده است.
دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: از روز شنبه ۲۱ آبان ماه، در سینما فلسطین اکران آثار برگزیده جشنواره را شاهد خواهیم بود که تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی رئیس جمهور لهستان گفت: موضع قطعی ایران از آغاز جنگ در اروپا، مخالفت با درگیری و جنگ بوده است.
ناصر کنعانی درباره تعرضات در خارج از کشور گفت: بر مبنای کنوانسیون وین، کشورهای پذیرنده موظف هستند همه امکانات و تدابیر لازم را برای فعالیت امن نمایندگی‌های دیپلماتیک فراهم کنند.
به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش برای جام جهانی یک نقشه ساده در دستور کار داشته باشد.
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در حالی از فردا (یک‌شنبه) آغاز می‌شود که تیم ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
حمیدی مقدم درباره بحث برگشت مالی اکران فیلم‌های مستند تصریح کرد: یکی از نکات طرح «اکران حقیقت» این است که ما عام‌المنفعه و فقط برای کار فرهنگی، آن را آغاز نکرده‌ایم. دلایل ما در ابتدا ارتباط مستند با مردم و مخاطبان است، در مرحله بعد برگشت سرمایه حتی در شکل حداقلی خود اهمیت دارد. این نکته‌ای ا‌ست که به عنوان تیتر انتخاب و اعلام کردیم که باید از مستند درآمدزایی کنیم، شاید در ابتدا خیلی‌ها به آن امیدی نداشتند اما خوشبخانه انجام شد و ادامه می‌یابد.
«عنکبوت» که پخش داخلی آن برعهده شرکت نمایش گستران و از 26 بهمن ماه روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است، پس از گذشت دو ماه از آغاز اکران تاکنون نزدیک به 3 میلیارد فروخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ