روستای جنگسرا از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر از استان گیلان می‌باشد این روستا دارای بیش از ۱۵۰ خانوار و بیش از ۷۰۰ نفر جمعیت دارد. شغل مردم روستا دامداری و کشاورزی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا از مشاهده این تصاویر احساس آرامش می‌کنید؟!
طول ماهی‌های پف دار بالغ می‌تواند به ۸۰سانتی متر برسد، اگرچه طول چنین نمونه‌های بزرگ به ندرت از ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر بیشتر می شود، آن‌ها در اقیانوس آرام و برخی از دریاهای ساحلی آن یافت می‌شوند./viral vids
این گونۀ جدید از بزمجه که تنها در تعدادی از جزایر اقیانوس آرام زندگی می‌کند، تا ۶۰ سانتیمتر رشد می‌کند و ویژگی جالبش پنجه‌های بلند و زبان آبی‌رنگ آن است.
ماهی‌ها مخلوقاتی زیبا هستند که به نظر آرام و بی‌آزار می‌رسند، اما در این بین ماهیانی هم وجود دارند که برخلاف دیگر ماهی‌ها نه ظاهر زیبایی دارند و نه چندان بی‌آزارند. یکی از این ماهی‌های خطرناک پیراناست که به‌خاطر خوی درنده‌اش، پیرانای قاتل نیز نامیده می‌شود. این گزارش در همشهری سرنخ ۱۳۸۹ منتشر شد.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
A۳۸۰ پادشاه هواپیماهای مسافربری است. این بزرگترین جت تجاری است که تاکنون ساخته شده است. پرواز با هواپیمای ایرباس A۳۸۰ چه پرواز روی اقیانوس اطلس باشد، چه اقیانوس آرام و چه پرش ۴۰ دقیقه‌ای، سطح جدیدی از تجمل را برای مسافران به ارمغان آورده که در هواپیماهای دیگر غیرممکن است.
چای زیرفون در طب سننتی فرهنگ های مختلف سراسر جهان برای کاهش فشار خون بالا، القای حس آرامش، تسکین اضطراب و کمک به هضم بهتر کاربرد دارد.
دانشمندان موفق شده‌اند برای نخستین بار در یکی از عمیق‌ترین مناطق اقیانوس آرام در نزدیکی سواحل جنوبی ژاپن از یک نوع حلزون‌ماهی تصویربرداری کنند.
ظاهرشاه سعی کرد تا اصلاحاتی را در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌ها انجام بدهد، اما تاثیر این اصلاحات، به‌ویژه در خارج از پایتخت، بسیار اندک و نامحسوس بود. با این‌حال صِرف وجود ثبات و آرامش در افغانستان را می‌شود دستاوردی برای حکومت ظاهرشاه به حساب آورد.
این اولین تصاویر از امیر قلعه نویی، بعد از 16 سال جدایی از نیمکت تیم ملی ایران است.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
سرلین دیویس، رئیس پلیس ممفیس و وکلای خانواده نیکولز که قبل از انتشار این ویدئو را تماشا کردند، پیشاپیش هشدار دادند که این تصاویر وحشیانه احتمالا باعث خشم می‌شود؛ درحالی‌که از مردم می‌خواست آرامش خود را حفظ کنند.
در مادرید، پایتخت اسپانیا، رانندگان تاکسی در برابر تلاش دولت برای تصویب مقررات جدیدی که حقوق پلتفرم‌های حمل‌ونقل دیجیتال مانند اوبر و کبیفای را گسترش می‌دهد، دست به اعتصاب زدند. صد‌ها راننده تاکسی به آرامی در مرکز شهر حرکت کردند و ترافیک را مختل کردند. هفته گذشته نیز اقدامی مشابه در بارسلون برگزار شد.
کرم‌های آرام همچنین در هنگام آشفتگی برای فرار بسیار آهسته عمل می‌کنند، در حالی که مارمولک‌های معمولی اگر متوجه شوند کسی خیلی نزدیک شده است، خیلی سریع ناپدید می‌شوند.
دولت جدید پرو روز چهارشنبه در تلاش برای آرام کردن اعتراضات خشونت آمیز به برکنار پدرو کاستیلو وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد.
تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی امشب بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.
در یک برنامه اکتشافی دریایی، دانشمندان استرالیایی موفق به کشف دو گونه جدید ماهی در اعماق بین اقیانوس آرام و هند شدند.
در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
هدف از پیاده راه‌ها ایجاد یک فضای آرام، ایمن و با نشاط برای سهولت در رفت و آمد عابران پیاده می‌باشد، اما سد معبر و تردد موتور سواران این حق را از شهروندان گرفته و باعث مشکلات زیادی برای عابران پیاه شده است از جمله تردد آن‌ها از خیابان که خطرناک است. طبق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات پارک و توقف موتورسیکلت در پیاده راه‌ها منجر به توقیف یک هفته‌ای و در صورت تکرار به مدت یک ماه موتورسیکلت توقیف خواهد شد.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از سه روز درگیری به توافقی برای آرام سازی اوضاع دست یافتند و به موجب آن قرار شد گذرگاه های غزه از صبح امروز بازگشایی شود.
همزمان با بروز تنش میان نیروهای امنیتی و اقلیت صرب‌تبار در شمال کوزوو، بار دیگر اجرای مصوبه الزام صرب‌ها به نصب پلاک خودرو صادر شده از جانب کوزوو به تاخیر افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ