مدافع تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید کسب تساوی در خانه سپاهان حکم پیروزی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت فوتبال ایران ضمن اظهار تعجب از سطح فنی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، به رفتار عجیب رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: مهدی تاج دارد اخلاقش را از دست می‌دهد.
سرمربی تیم ملی در جام جهانی می‌گوید از نتایج به دست آمده در قطر احساس ناراحتی و دلگیری دارد چرا که شانس صعود در دستان ایران بوده اما اجازه دادند لحظات جادویی فرار کنند!
بازی اسم و فامیل شروع شده است. پیش از جام جهانی صحبت از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بود! شایعه‌ای که حالا دوباره دست به دست می‌شود و حتی از کی‌روش به‌عنوان مدیرفنی تیمی یاد می‌شود که مجیدی سرمربیگری‌اش را به عهده دارد
در لحظه گل اول ایران به ولز، ضربان قلب کارلوس کی‌روش به طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفت.
سردار آزمون در گفت و گو با یک سایت روسی درباره شادی عجیب خود با کارلوس کی‌روش توضیح داده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که پرتغال در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی دارد و هم تجربه خوبی. او معتقد است این جام جهانی بهترین فرصت برای قهرمانی جهان است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کی‌روش به ترکیب اصلی خود برای دیدار برابر انگلیس دست پیدا کرده است، گفت: با توجه به شناختی که از سرمربی تیم ملی وجود دارد، ترکیب تیم برای بازی اول مشخص است.
اینجا درست همان نقطه‌ای است که شاید استقلالی‌ها را برای دعوت‌نکردن از محمد محبی ناراحت کرده است. با توجه به بازی‌هایی که به‌تازگی در لیگ برگزار شده، مشخصا وضعیت محمد محبی در مقایسه با بازیکنی مانند مهدی ترابی مساعدتر است. او به مراتب از همتایش سرحال‌تر نشان داده و در مقایسه با بازیکنان داخلی، اکنون، وضعیت فنی بهتری در مقایسه با مهدی ترابی دارد.
سابقه استراتژی فنی کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی تیم ملی ایران نشان از خالی بودن پستی مهم در ترکیب ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
کمک مربی کارلوس کی‌روش پا به پای او اجرای تمرینات را زیر نظر دارد.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند.
عکس‌های منتشره از تمرین نوبت صبح بازیکنان دعوت شده به کمپ ارزیابی نشان می‌داد کارلوس کی‌روش سررشته کلیه امور را در دست دارد.
در آخرین رنکینگ فیفا قبل از آغاز جام جهانی که چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، ایران در رتبه بیستم قرار دارد.
این صحبتی که انجام دادند همان احساسی است که من نسبت به آنها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با استراتژی معین به پیروزی در لیگ برتر فوتبال رسید اما بازیکنی که نقش زیادی در گل های سرخپوشان دارد پشت در تیم ملی ماند!
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی به توافق اولیه رسید و سرمربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت ایران قرار دارد.
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده‌های مجلس مخالفت دارد؟
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده های مجلس مخالفت دارد؟
در تداوم اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد 33 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد کشور، به آغوش خانواده بازگشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ