نتایج مطالعات تیمی از محققان کالج برووارد (Broward) در فلوریدا نشان می‌دهد که چگونه مصرف غذا‌های مبتنی بر شکر مانند شیرینی، بستنی و... می‌تواند نشان دهنده مصرف بیشتر غذا‌های فوق العاده فرآوری شده بوده و مصرف کمتر قند و شیرینی‌جات ممکن است به نوجوانان کمک کند تا مصرف کلی غذا‌های ناسالم خود را کاهش دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری با هشدار تند به فعالیت‌های خزنده سفیر آمریکا در عراق اعلام کرد که عراق هرگز سرزمینی برای نشر مقاصد پلید اباحی‌گری دولتمردان آمریکا مبدل نخواهد شد.
پی اس جی با مالکیت قطری ها هرگز جنگ با بازیکنانش را نباخته و توانست حرف خود را به کرسی بنشاند. باید دید وضعیت دوئل با امباپه به کجا می رسد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی‌، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر، تنگه هرمز و خلیج فارس هشدار داد.
زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص هشدار به زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز مدعی شد که اطلاعات این گزارش غلط است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از هشدار زیردریایی فاتح این نیرو به یک زیردریایی هسته‌ای آمریکایی به نام فلوریدا در تنگه هرمز خبر داد.
سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.
دستیار اول ساپینتو معتقد است هرچه برای تضعیف استقلال تلاش بیشتری شود این تیم متحدتر از قبل خواهد شد.
هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود.
سرمربی تیم ملی و باشگاه هراز آمل می گوید دور رفت مسابقات لیگ برتر مردان کیفیت قابل قبولی داشت و نتایج جدول گواه رقابت تنگاتنگ تیم‌هاست.
یک متخصص گفت:برای هضم بهتر میوه‌ها باید از مصرف آب بعد از خوردن میوه تا نیم ساعت اجتناب کنیم. البته اگر هموطنان تشنه باشند می‌توانند قبل از مصرف میوه تشنگی خود را با آب یا نوشیدنی مناسب رفع کنند.
ژردان شقیری، ستاره گلزن تیم ملی سوئیس، مدعی شد بازیکنان این تیم نباید از کریستیانو رونالدو غافل شوند.
سرلشکر ‌باقری با بیان اینکه با تلاش و مجاهدت نیروی دریایی سپاه امنیت کاملا پایداری در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است، تصریح کرد:‌ ارزیابی امروز ما هم موید این است که نیرو‌های سپاه با روحیه عالی و با قدرت از این منطقه محافظت می‌کنند.
وزیر اطلاعات نوشت: سربازان گمنام امام زمان قویاً اطمینان می‌دهند که با هوشمندی و هوشیاری همه‌جانبه، مترصد نقشه و بازی‌سازی‌های ابلهانه‌ی دشمنان خبیث و خنثی‌سازی و مهار توطئه‌های شوم آنان خواهد بود؛ و اجمالاً به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
وزیر اطلاعات گفت: به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهند که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
محققان پی بردند زنان میانسالی که هرگز گوشت نمی‌خورند ممکن است بیشتر از زنانی که به طور منظم گوشت یا ماهی مصرف می‌کنند دچار شکستگی لگن شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ