مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این که از برخی انتقادات پیشکسوتان تعجب می کنم گفت: سرمربی پرتغالی هنوز به شناخت کاملی از توانایی بازیکنان نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه دورهمی برای شناخت واقعه غدیر در بوستان آب و آتش در جنب مجسمه فانوس کنار پل طبیعت برگزار شده است.
ملی‌پوش نوجوان ایران در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن به نکاتی اشاره کرد.
بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: شناخت خوبی از تیم ژاپن داریم و به پیروزی برابر این تیم امیدواریم.
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو وضعیت فوتبال ایران، طرفداران استقلال و مدیران باشگاه را خوب شناخته و از همه مهمتر بازیکنانش را می‌شناسد و می‌داند برای فصل آینده از هر کدام از آنها چه می خواهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: «جهاد تبیین»، ارتقاء «بصیرت» و «ژرف اندیشی» بایستی هوشمندانه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل‌محمدی به دلیل شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
فرسودگی شغلی نوعی آسیب روحی و روانی است که اگر با اقدامات پیشگیرانه مهار نشود؛ عموما بدون دخالت درمانگر حرفه‌ای قابل درمان نخواهد بود.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: «شناخت شبهه» و «توان پاسخگویی» الزامات جهاد تبیین است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: «شناخت شبهه» و «توان پاسخگویی» الزامات جهاد تبیین است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شناخت رفتار زلزله به ایمن سازی شهر و ساختمان‌ها کمک می‌کند.
رئیس جمهور گفت: روشنفکر واقعی به موقع مخاطرات را شناسایی می کند و روشنفکران و عالمان دینی و دانشگاهی باید بدون ترس از هجمه‌ها، برای صیانت از ابتلای جامعه به ابهام و دروغ از خودگذشتگی کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار با نساجی گفت: «ریکاردو ساپینتو» از بازیکنان استقلال شناخت خوبی پیدا کرده و با همین شناخت به ترکیب مورد علاقه‌اش رسیده است.
شواهد حاکی از آن است که میزان آگاهی مردم و کارمندان بانکی در دو حوزه «کاربردها» و «عواقب برگشت خوردن» چک‌های صیادی، اندک بوده و همین عامل ممکن است معامله‌گران را با مشکل مواجه کند.
شناخت ظرفیت ها استان ها، موجب پیشرفت بانک خواهد شد
شناخت جالب کی‌روش از دو حریف تدارکاتی در اتریش
در روزهایی که ساپینتو، مورایس و بردیف مشغول شناخت از لیگ ایران هستند، پرسپولیس به سرعت آماده سبقت بزرگ می‌شود.
هافبک جوان استقلال با دریافت عنوان بهترین گلزن دیدارهای تدارکاتی استقلال می‌تواند بهترین جانشین برای ستاره جدا شده این تیم باشد.
سرمربی استقلال مثلث دفاعی خود را شناخته و قصد دارد در بازی اول لیگ در ورزشگاه آزادی از روزبه چشمی، رافائل سیلوا و عارف غلامی استفاده کند.
دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این حیث مشکلی ندارد، اما انتخاب هافبک‌ها هم در بازی اول مقابل سپاهان خیلی مهم است و ساپینتو که حتما روی تیمش شناخت بهتری پیدا کرده باید بهترین‌ها را برای بازی اول انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ