چین تصمیم گرفت خود را از هرگونه کمک خارجی محروم سازد تا بتواند برتری سیستم خود اثبات نماید. شاید هم دلایل دیگری برای این کار داشته است. با این وجود، با سرعتی که چین در حال خودزنی و خود خرابکاری است ایالات متحده تقریبا می‌تواند عقب بنشیند و رودخانه را تماشا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
عیسی زارع پور گفت: به دنبال بومی سازی پلتفرم‌هایی که مورد نیاز مردم است، هستیم. در حال حاضر نیز شاهد جوابگویی پلتفرم‌های داخلی هستیم که به مدد جوانان ایرانی تولید شده اند. اما هیچ کس به دنبال قطع اینترنت بین الملل نیست.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
وانگ ونتائو وزیر بازرگانی چین از ژاپن خواسته محدودیت های صادرات نیمه رسانا را متوقف کند و آن را یک اشتباه خوانده که قوانین اقتصادی و تجاری بین المللی را نقض می کند.
حلزون تراپی‌یکی از عمل‌های زیبایی است که به تازگی مد شده و افراد به اشتباه برای زیبایی و جوان سازی پوستشان انجام می‌دهند، اما اینکه حلزون‌ها چگونه پرورش پیدا کردند و آیا ناقل بیماری‌هستند یا خیر هنوز مشخص نیست.
وزارت خارجه چین هشدار داد فروش تسلیحات آمریکا به تایوان، اقدامی بسیار خطرناک و نقض توافق‌های دوجانبه است.
وزارت خارجه چین درباره اقدام احتمالی اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم شرکت‌های چینی، هشدار داد.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای به رزمایش مشترک دریایی مشترک میان ایران، چین و روسیه واکنش نشان داد.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور اقلیمی می گوید این کشور در تلاش است تا چین را به مباحث اقلیمی بین المللی وارد کند.
رئیس جمهور گفت: دو کشور بزرگ ایران و چین ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه ارتباطات در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به پکن گفت: ایران مواضع و ارتباطات مشترکی با چین دارد که متاسفانه تا به امروز در جهت ارتقای اقتصادی و تجاری استفاده نشده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز گفت: فعلا زمان مناسبی برای سفر «بلینکن» به چین نیست.
دبیرکل ناتو مدعی است که غرب نباید اشتباهی که درباره روسیه مرتکب شد را درباره چین تکرار کند.
وزیرامورخارجه آمریکا می گوید که در مورد باز نگه داشتن ارتباطات با وزیر امور خارجه جدید چین گفتگو کرده است.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اگر اعتماد بی جا به آمریکا، انگلیس و فرانسه اوج ساده لوحی سیاسی است، اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز اشتباه دیپلماتیک است.
در رژیم‌های تمامیت خواه (توتالیتر) مانند رژیم‌های سیاسی چین و اتحاد جماهیر شوروی سابق دولت بر تمام عرصه‌های زندگی تسلط دارد و اجازه نمی‌دهد یک جامعه مدنی مستقل توسعه یابد. حزب کمونیست چین بر همه چیز در چین مسلط است. هنگامی که یک جنبش اجتماعی خارج از حزب مانند فالون گونگ برمی خیزد حزب آن را یک تهدید مرگبار قلمداد می‌کند و آن را تعطیل کرده و دست به سرکوب اعضایش می‌زند.
وزارت امور خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دفاع واشنگتن از تایوان در صورت حمله احتمالی پکن به این جزیره، واکنش نشان داد.
شی در نگرانی‌اش برای چین اشتباه نمی‌کند. واقعیت آن است که چین دیگری وجود دارد که با افزایش مشکلات در داخل و افزایش دشمنی‌ها در خارج از کشور دست و پنجه نرم می‌کند.
یک دیپلمات ارشد چین تاکید کرد آمریکا عامل اصلی بر هم زدن صلح و ثبات جهانی است.
وزارت خارجه چین اعلام کرد کانادا باید پیامدهای بیانیه ضد چینی خود در قبال تایوان را بپذیرد.
ترامپ نوشت: دومین دوره کووید جو بایدن که گاهی از آن به عنوان ویروس چین یاد می‌شود متاسفانه توسط پزشکانش اشتباه تشخیص داده شد. او در عوض مبتلا به زوال عقل است، اما خوشبختانه در حال بهبودی است.
آخرین دور از گفت‌وگوهای غیرمستقیم میان آمریکا و ایران برای حل‌وفصل آخرین مسائل حل نشده در زمینه احیای توافق هسته‌ای، اخیراً با تسهیل‌گری اتحادیه اروپا در دوحه انجام شد. این مذاکرات نتیجه راه‌گشایی به دنبال نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ