مقامات اوکراین اعلام کردند به علت رعایت اصول ایمنی و حفاظتی، فعالیت نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را به صورت کامل متوقف کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف معاون وزیر دفاع اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که «رژیم کی‌یف» می‌خواهد نیروگاه اتمی زاپروژیا را منفجر کند.
وزارت خارجه اوکراین می‌گوید حضور نیروهای روسی در اطراف نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا  یک تهدید هسته‌ای محسوب می‌شود.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که نشانه‌ای از مواد منفجره‌ای در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا وجود ندارد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا بازرسی کرد.
سخنگوی کرملین ادعای رسانه‌ها درباره خروج روسیه از شهر انرهودار و نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را رد کرد.
مدیرکل آژانس انرژی اتمی با اشاره به آگاهی رئیس جمهور روسیه از جزئیات و وقایع جاری نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، از این موضوع ابراز تعجب کرد.
مشاور رئیس شرکت مهندسی انرژی هسته‌ای روسیه از تداوم حملات به نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.
تحلیلگر سیاست عمومی آمریکا باردیگر، مقابل روایت غرب از جنگ روسیه و اوکراین موضع گرفت و گفت که کی‌یف باید از بمباران نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا دست بردارد.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران در کی‌یف گفت: این موضوعی است که به قوانین بین‌المللی مربوط می‌شود، ما می‌خواهیم جنگ فوراً متوقف شود و البته موضع آژانس این است که این تأسیسات یک تأسیسات اوکراینی است.
رئیس جمهور روسیه فرمان اضافه کردن نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به فهرست دارایی‌های فدرال این کشور را صادر کرد.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تصویب قطعنامه‌ای خواستار خروج نیروهای ارتش روسیه از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شد.
سازمان انرژی اتمی ملی اوکراین که مسئول حفاظت از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیاست، روز یکشنبه اعلام کرد به دلایل رعایت مسائل ایمنی و حفاظتی، عملیات و فعالیت در نیروگاه زاپروژیا به صورت کامل متوقف شده است.
وزیر خارجه روسیه از دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد (آژانس بین‌المللی انرژی اتمی) خواست تا در گزارش این نهاد درباره نیروگاه اتمی زاپروژیا، «شفاف‌سازی» کند.
تصاویر منتشره از سوی رسانه ها نشان می دهد که هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شده است.
در ادامه مناقشه پیرامون نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که کارشناسان آژانس برای بازدید از این نیروگاه، به‌زودی راهی اوکراین می‌شوند.
در میانه نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در نیروگاه اتمی زاپروژیا، ارتش اوکراین بار دیگر این نیروگاه را هدف قرار داد.
سازمان ملل خواستار توافق طرفین در اوکراین برای غیرنظامی کردن نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شد.
نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر مناطق اطراف نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا» را گلوله باران کردند؛ اقدامی که به وقوع انفجارهائی در نزدیک آن منتهی شده است.
نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر مناطق اطراف نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا» را گلوله باران کردند؛ اقدامی که به وقوع انفجارهائی در نزدیک آن منتهی شده است.
رسانه ها از گلوله باران دوباره نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» توسط ارتش اوکراین خبر می دهند.
نشست شورای امنیت درباره نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا در اوکراین برگزار شد.
آمریکا اعلام کرده که از ایده ایجاد منطقه غیرنظامی در اطراف نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا در اوکراین حمایت می‌کند.
رسانه ها از هدف قرار گرفتن دوباره نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» توسط ارتش اوکراین خبر می دهند.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز در خصوص هدف قرار گرفتن نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» در اوکراین ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ