اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناهید کیانی با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی صعود کرد تا کاروان ایران در آستانه کسب پنجمین طلای خود باشد.
چین با باخت برابر کانادا در آستانه سقوط به چلنجرکاپ قرار گرفت و‌ ایران هم تا رده سیزدهم لیگ ملت‌ها پایین آمد.
کاخ سفید از تماس‌های دیپلماتیک میان مقامات وزارت خارجه واشنگتن با همتایان چینی خود برای زمانبندی موعد سفر آتی وزیر خارجه چین به آمریکا خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در آستانه دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
علی محمدی، سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شانگهای در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ماموریت خود ارائه کرد.
در آستانه سفر رئیس‌جمهور چین به روسیه، دولت آمریکا می‌گوید با پیشنهاد چین برای برقراری آتش‌بس در اوکراین مخالفت است.
به زودی شانگهای پورت هدایت خود را به خاویر پریرا خواهد سپرد و او با حضور یک چهره ایرانی پای به این تیم می‌گذارد.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، امروز با رهبرانقلاب اسلامی دیدار کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
رئیس جمهور در این دیدار گزارشی از برنامه‌های کاری این سفر و جلسات و ملاقات‌های درنظر گرفته شده بیان کرد.
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به چین مقاله‌ای از او در روزنامه مردم چاپ پکن منتشر شد.
هفته جدید بازارهای مالی در شرایطی آغاز شده است که بیشتر بازارهای سهام آسیایی روز دوشنبه تحت تأثیر احتیاط در آستانه نشست فدرال رزرو و داده های کلیدی اقتصادی در این هفته در مدار منفی معاملات خود را دنبال کردند، در حالی که سهام چین با از سرگیری تجارت پس از تعطیلات یک هفته ای، به طور قابل ملاحظه یی با افزایش همراه شد.
وزیر خارجه آمریکا در آستانه سفر به پکن در گفت‌وگویی اعلام کرد تنش آمریکا و چین روبه‌کاهش است، اما در عین حال «نگرانی‌های واشنگتن نسبت به تایوان» را تکرار کرد.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین‌ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.
در آستانه دیدار روسای جمهور آمریکا و چین، رسانه‌های آمریکایی می‌گویند کنگره این کشور با تصویب یک بسته کمکی بی‌سابقه، به دنبال تجهیز و تسلیح سریع جزیره تایوان است.
تیم ملی بسکتبال در آستانه دیدار سرنوشت‌ساز و تعیین کننده برابر چین در انتخابی جام‌جهانی با آسیب‌دیدگی محمد جمشیدی مواجه شده است.
دولت بایدن در چند قدمی انتخابات کنگره، پرونده ای از بحران‌ های داخلی و خارجی همچون رتبه نخست قربانیان کرونا، کشتار جمعی، نابسامانی اقتصادی، خروج از افغانستان، تنش با چین و جنگ اوکراین را در
صدراعظم آلمان در آستانه سفر به چین گفته است که برلین به سیاست چین واحد در مورد تایوان پایبند است.
"شی جین پینگ" رئیس جمهور چین کشورش را به یک کشور نظارتی تبدیل کرده و در طول پاندمی کووید چین را منزوی کرد و از سایر نقاط جهان جدا نمود. او سیاست خارجی گسترش طلبانه‌ای را در پیش گرفته است. اکنون شی در آستانه تبدیل شدن به حاکم مادام العمر چین است. چرا او تا این اندازه نزد مردم اش محبوب است؟
از آنجایی که شرکت‌های آمریکایی معمولا در بازار تسلیحات با ارزش مقرون به صرفه رقابت نمی‌کنند مشکلات ایجاد شده اخیر برای روسیه در این بخش خلاء ایجاد کرده است. کشوری که آماده پر کردن خلاء می‌باشد چین است.
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.
وزیر خارجه سابق آمریکا (از ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۷) امروز اعلام کرد: آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین بر سر مسائلی است که تا حدی خودش آن ها را ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ