سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امداد گران به سه حادثه رانندگی در جاده‌های استان امدادرسانی کردند، گفت: این حوادث یک کشته داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۳۵۳ نفر در حوادث هفته گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به شرکت ۳۹ تیم امدادی در عملیات امداد و نجات در حوادث جوی، از امدادرسانی به حادثه دیدگان در ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر در هفته گذشته خبرداد.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر استان طی یک هفته گذشته در ۳۱ حادثه مختلف حضور داشته است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در اثر تصادف جاده ای جان باختند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این که سه استان مازندران، اصفهان و گلستان، پرحادثه‌ترین استان‌ها در هفته گذشته بوده است، اعلام کرد: در هفته گذشته، به ۱۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه امدادگران به یک حادثه واژگونی سمند در محور دامغان_دیباج امداد رسانی کردند، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۹۳ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در ۳ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲۰۵ نفر در سیل و آبگرفتگی سه روز گذشته خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه فقط ۳ کشور در سوریه امداد رسانی می کنند گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و سوریه تاکنون چند نفر را از زیر آوار نجات دادند.
دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان در سرمای کم سابقه کشور گفت: ۳ استان دارای بیشترین گرفتاری ناشی از برف و کولاک داشته اند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر در حوادث جوی ۳ روز اخیر در ۲۳ استان کشور خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام ۶۸۹ عملیات امدادی در یک هفته گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در روزهای گذشته، از امدادرسانی به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی ۳ روز گذشته به بیش از ۳۳۰۰ متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان کشور امدادرسانی شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در اولین روز شهریور ماه، واژگونی پیکان وانت در محور سمنان_دامغان حادثه آفرید، گفت: در این سانحه متأسفانه یک نفر جان باخت.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید بر روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودروی امدادی اعزام شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به جان باختن ۹۰ نفر در جریان سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: در این عملیات‌ها ۷۹ هزار نفر امدادرسانی و بیش از ۳ هزار نفر به مناطق امن منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ