پورتو شب گذشته بار دیگر با درخشش خیره‌کننده طارمی پیروز میدان شد‌. او یک گل زد و یک پاس گل عالی داد تا ورزشگاه اینگونه برای الماس ایرانی به وجد بیاید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
فیلم کتک کاری شدید در دربی لیگ روسیه
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ(ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین تصویر از تروریست دستگیر شده که اقدام به حمله کور به زائران حرم شاهچراغ کرده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توپخانه منطقه نظامی غرب روسیه با شلیک خمپاره ۸۲ میلی متری یک خودروی رزمی پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را در محور کوپیانسکی منهدم کرد.
اعترافات عامل حمله کور به روحانیون گفت: با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود.
مهویدی یکی دیگر از اهالی منطقه قصبه شهر گفت: اسرائیل از فیلم منتشر شده بازی فینال جام رمضان گناباد سوء استفاده کرده وگرنه همه می دانند اسرائیل یک غده سرطانی است.
فرماندار ورامین گفت: شخصی با قصد و نیت تشویش اذهان عمومی اقدام به تهیه فیلمی تحت عنوان وجود پوست سگ در منطقه دفن زباله‌های شهرستان ورامین در بخش جواد آباد کرده و مدعی کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان بود.
جورجینا رودریگس ویدیوی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که نکات جالبی دارد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی جعلی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از تشویق بازیکنان تیم ملی توسط هواداران پس از پایان بازی برابرآمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
در این فیلم بخشی از سخنان رئیسی که با تشویق دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) همراه شد را مشاهده می‌نمایید.
فیلمی از لحظه تشویق ایران از سوی سران عضو شانگهای پس از اعلام عضویت رسمی کشورمان را مشاهده می‌کنید.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ