عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
گل اول و تساوی استقلال به پرسپولیس توسط محمدحسین مرادمند در دقیقه ۱۰۰ بازی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم جشن بزرگ اقتدار؛ تکریم و استقبال رسمی از کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
تصاویری از ابراز احساسات پرشور مردم سوریه نسبت به حضور آیت‌الله رئیسی و واکنش رئیس جمهور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک مقام نظامی ارشد عربستانی ضمن استقبال گرم از کاردار سفارت ایران در عربستان از ایران به عنوان دوست و عزیز نام برد.
دو گلزن استقلال در دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان در حاشیه تمرینات این تیم گفتگوی جالبی با دوربین باشگاه داشته‌اند.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
درگیری شدید نیمکت‌نشین‌های و کادر فنی تیم‌های مس کرمان و استقلال در اواخر این دیدار باعث توقف بازی شد.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایش فیلم در شهرهای بدون سینمای کشور توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش با اکران پویانمایی ایرانی «لوپتو» آغاز و با استقبال روبرو شد.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بخش‌هایی از فیلم بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه، به استقبال بازی امروز دو تیم رفت.
فیلمی از شور و اشتیاق هواداران مقابل هتل محل اقامت تیم‌ملی کشورمان در دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
پخش‌کننده فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تأکید کرد که امید دارند تب و تاب جام‌جهانی بر استقبال از این فیلم تأثیر بگذارد.
شاه چارلز سوم پادشاه انگلیس امروز در شهر «یورک» با پرتاب چند تخم‌ مرغ از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت.
ستاره استقلال در شب درخشش مهدی قایدی در فینال سوپر جام ارسلان مطهری بود، کسی که برای این لحظه استقلال سه ماه سخت را سپری کرد.
سخنگوی دولت گفت: استقبال کم‌نظیر هنرمندان و هنردوستان از این جشنواره، نویدبخش روزهای پررونق سینما است.
باشگاه گل‌گهر علیه ساپینتو و استقلال فیلم رو کرد
لحظه عصبانیت عجیب و شدید ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اخراجش از سوی داور بازی مقابل گل گهر سیرجان را مشاهده می‌کنید.
عدم استقبال مخاطبان به سینما در فروردین سال 1401 ربطی به پاندمی کرونا ندارد و فروش فیلم ها در بازده زمانی آبان تا اسفند 1400 و فروش نزدیک به 130 میلیارد تومانی سینماها و استقبال حدود 6 میلیون نفری از فیلم ها این فرضیه را که پاندمی کرونا یکی از دلایل افت فروش فیلم های فروردین سال 1401 است را باطل می کند.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ