اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس، بازی دو تیم فوتبال اینتر میامی و نشویل را از نزدیک تماشا کرد.
دیوید بکام و لیونل مسی اولین قهرمانی اینترمیامی در رقابت‌های لیگز کاپ را در آغوش یکدیگر جشن گرفتند.
بازیکنان و اعضای تیم آ.ا.ک آتن، با پیراهن یادبود هوادار مقتول تیمشان به شادی پرداختند.
مهاجم اسپانیایی شارجه ۹ دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی تیمش مقابل اتحاد کلباء را به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید جدایی مسی از پاری سن ژرمن باعث شده که او دوباره خوشحال باشد.
شهریار مغانلو پس از گل خود به سمت نیمکت رفت تا با دروازه‌بان ذخیره تیم‌شان جشن شادی بگیرد.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
شادی گل مشترک آنسو فاتی با عثمان دمبله شاید آخرین شادی گل ستاره فرانسوی با بارسلونایی ها باشد.
بازیکنان تیم زنان جامائیکا پس از تساوی برابر فرانسه جشن برپا کردند.
همکاری شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون شطرنج با این فدراسیون به پایان رسید.
در پی انتقاد رسانه‌های اصولگرا و حامی دولت از حواشی همایش خودروهای کلاسیک، وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و برخورد با حرکات برخی شرکت‌کنندگان حاضر در همایش خودروهای کلاسیک را صادر کرد.
در مراسم شادی گروه‌های مسلح تحت حمایت ترکیه در شمال سوریه به مناسبت پیروزی رجب طیب اردوغان، یک نفر کشته شد.
شادی محمد مجدی، هافبک بازیساز الاهلی، در دیدار برابر طلائع الجیش، جنجال بزرگی به پا کرد.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
اصلا مگر مدرس و مصدق و بهار پول و ماشین و خانه می‌گرفتند؟ کی در مجالس اول همین جمهوری اسلامی هم از این خبر‌ها بود؟ چند سال پیش مسعود فراستی منتقد فیلم در گفتگو با مجله مهرنامه گفته بود نگاه مجید مجیدی کارگردان تغییر کرده است و یک بار به او گفتم می‌دانی چرا نگاهت تغییر کرده؟ قبول نداشت و گفتم، چون قبلا از درون پیکان موازی و رخ به رخ به مردم نگاه می‌کردی و حالا در ماشین شاسی بلند از بالا.
بنابر آنچه که رییس فدراسیون فوتبال روسیه اعلام می‌کند، مشخص نیست که این کشور مسابقه مجددی مقابل ایران در فیفادی ماه ژوئن داشته باشد.
موضوعی که داستان فرهاد مجیدی در عصر مربیگری‌اش را جذاب‌تر می‌کند، ریسک‌پذیری این مربی جوان است؛ به طوری که شاید بتوان در بین مربیان نوظهور ایرانی، او را شجاع‌ترین مربی کنونی توصیف کرد
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه های اماراتی وایرال شده است.
خوشحالی فرهاد مجیدی از گل زیبای احمد عامر، در دقایق پایانی به خاطره ای تلخ برای او تبدیل شد.
«جوان بی گناه ما را اعدام کردند» این شروع متن سوگوارانه مصی علینژاد برای مجیدرضا رهنورد بود. او از مبارزه با جمهوری اسلامی کاسبی می‌کند و طبعاً نمی‌تواند حتی اعدام قاتل دو نفر را هم تأیید کند، چون اگر این مبارزاتش نبود، به جای عمارت چند میلیون دلاری در نیویورک، شاید شب را باید در خیابان‌های این شهر به صبح می‌رساند!
گوران توفکدیچ سرمربی صربستانی، پس از باز کردن دروازه کلباء سر از پا نمی شناخت.
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...
[سرهنگ]جواد نوروزبیگی فعالیتش در سینما را به عنوان ناظر نظامی و فرد تامین‌کننده تدارکات نظامی در پروژه‌های سینمایی کارش را با ابراهیم حاتمی‌کیا و‌ منوچهر محمدی آغاز کرد، او در سال‌های بعد با قرار گرفتن در کنار مجید مجیدی و فعالیت در پروژه‌های این فیلمساز، زمینه‌های رشد خود را فراهم کرد، نوروزبیگی پس از چند سال‌ و از یک جایی به بعد، این توان بالقوه را در خود دید که از سایه مجیدی بیرون بیاید و به صورت مستقل وارد حوزه تولید فیلم و سریال شود... «برادران لیلا» را می‌توان نمونه خاصی از پروژه‌های سخت جواد نوروزبیگی دانست و شاید اگر بودجه نسبتاً بالای «برادران لیلا» نبود (برخی شنیده‌ها از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی این فیلم حکایت دارد)، هیچ تهیه‌کننده‌ای اجازه ساخت این فیلم را به خود نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ