کافی است بانوان پلیس مجهز به دوربین باشند. هرجا برهنگی، هرزگی و کشف حجاب دیدند کافی است تذکر لسانی دهند. اگر اصلاح شد که اغلب می‌شود، هیچ و اگر اصلاح نشد، بعدا متخلف به دستگاه قضایی فراخوانده شود و بدوا تعهد شفاهی داده شده و در مرحله بعد کتبی و در نهایت جریمه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
خانم‌های والیبال ایران هنگ‌کنگ را میلیمتری بردند
ممکن است شما جزو آن دسته از خانم‌ها باشید که بسیار پر مشغله هستید. برخی مواقع از سر کار بازگشته خسته و کوفته‌اید و زمانی نیز برای درست کردن غذا ندارید و چاره کار در درست کردن غذای فوری است.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
ادای احترام به دو خانم بی‌حجاب از مقامات سوریه در حالی برای مخاطبان جالب بوده که حکومت دمشق دینی نیست و احتمالا سخت گیری‌ها در تهران و عنوان محور مقاومت موجب این شگفتی شده...
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
ماکارونی از غذا‌های پرطرفداری است که طرز تهیه آن خیلی راحت می‌باشد، اما برخی از خانم‌ها اشتباهاتی را هنگام پخت ماکارانی انجام می‌دهند که در طعم آن موثر است.
برای پخت ماکارونی بهتر است از قابلمه‌های بزرگ استفاده کنید تا فضای کافی برای جابجایی ماکارونی وجود داشته باشد و در آب جوش به طور یکنواخت بپزد. اگر به نظر می‌رسد ماکارانی در آب جوش چسبیده است، در واقع قابلمه کوچک و آب کمی دارد، همچنین به یاد داشته باشید که آب باید شور باشد.
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
من از بالکن مغازه با تیرکمان به پا‌های خانم‌های بدحجاب می‌زدم که چرا پالُخت بیرون آمده‌اند. پدرم نسبت به حجاب حساس بود، اما گفت اگر ضربه‌ای بخورند شرعا ضامن هستی و از این رو تیروکمان را گذاشتم کنار و روی آن‌ها آب می‌ریختم
حداد عادل در شبکه خبر گفت: به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب اسلامی هستند، سلام و درود می‌فرستم. منبع: چندثانیه
بافت این کوکی را بسیار نرم و خوشمزه است که شما می‌توانید با چند قلم مواد در دسترس تهیه کنید.
«حصه شمالی» را همه اصفهانی‌ها می‌شناسند؛ محله‌ای که فقط ۱۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد؛ ولی سال‌هاست به بدنامی شهره است و به پاتوقی برای کارتن‌خواب‌ها و زنان و مردان معتاد تبدیل شده: «از همه‌جا برای خرید مواد به حصه می‌آیند.» کوچه‌ها و خانه‌های ساقی‌ها، تابلویی است برای خریدوفروش مواد مخدر. معتادان، ساقی‌ها را می‌شناسند و پاتوق‌های‌شان را خوب بلدند. نشانه‌ها برای کارتن‌خواب‌های معتاد آشناست: «مثلا وقتی یک‌جفت کفش به درخت آویزان باشد؛ یعنی آن حوالی مواد فروخته می‌شود.»
در صورت عدم آشنایی با این ورزش، حتی اگر باردار نیز نباشید، دوچرخه‌سواری می‌تواند ورزشی پرخطر به حساب بیاید. اگر دوچرخه‌سوار حرفه‌ای باشید، تا سه ماهه‌ی دوم نیز می‌توانید این ورزش را ادامه دهید، اما اگر مبتدی هستید، دوچرخه‌سواری بهترین رشته‌ی ورزشی نخواهد بود که انتخاب می‌کنید!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ ۳ جوان در چاه/ پیرمرد در چنگ دختر و پسر معتاد!/ طلاق به خاطر توقعاتی که نادیده گرفته شد/ همراهان بیمار بینی تکنیسین اورژانس را شکستند/ کلاهبرداری میلیاردی با وعده افزایش زود هنگام سرمایه/ شلیک به وکیل دادگستری مقابل چشم همسر و فرزند/ ماجرای مرموز پسر عینکی!/ اجاره ساعتی خانه‌های مبله برای سرقت
وزیر اقتصاد گفت: امروز رئیس جمهوری دستور داد که به تمام افرادی که تا ماه پیش یارانه بگیر بودند، در صورتی که متقاضی باشند، برای ماه اول یارانه پرداخت شود.
۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش
آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال
عکسی که خانم‌های فوتسال را به کمیته انضباطی کشاند؛ پیراهن دردسرساز!
وقتی خانم‌های محجبه مخالف عدم ارائه خدمات عمومی به کم حجاب ها هستند و همه می‌دانند اینگونه با کاری که دافعه دارد نه جاذبه، کسی محجبه نمی‌شود. / چند ثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ