۷۲ ساعت دیگر مجمع باشگاه پرسپوليس انجام خواهد شد تا شاهد تغییراتی مدیریتی در این تیم باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
سهیل مهدی اعلام کرد که برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر به زودی اعلام می‌شود.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
طبق مصوبه مجلس، هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس با مراجعه به سامانه اعلامی وزارت کشور می‌توانند حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از رأی گیری، انصراف خود را ثبت کنند.
باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.
باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۲ تن از ایشان وخیم است.
حلقه اتحاد ملی‌پوشان؛ مهم‌ترین تصویر تمرین امروز در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با انگلیس بود.
حلقه اتحاد ملی‌پوشان؛ مهم‌ترین تصویر تمرین امروز در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با انگلیس بود.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: سرعت باد در ایستگاه لواسان، میگون با سرعت ۷۲ کیلومتر برساعت سپس در ایستگاه هواشناسی مهرآباد با سرعت ۶۸ کیلومتر برساعت ثبت شده است و سایر ایستگاه‌ها نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید را گزارش کردند.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: سرعت باد در ایستگاه لواسان، میگون با سرعت ۷۲ کیلومتر برساعت سپس در ایستگاه هواشناسی مهرآباد با سرعت ۶۸ کیلومتر برساعت ثبت شده است و سایر ایستگاه‌ها نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید را گزارش کردند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درخواست کرده ایم که برای حمایت اولیه، امسال ۵۰ میلیارد تومان به ما بدهند تا دانشگاه یک سری از قطعات هواپیما جت ۷۲ نفره را تا خرداد ۱۴۰۲ تحویل بدهد.
سردار اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: برخی زائران بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت در انتظار خروج از مرزها هستند، از زائران محترم تقاضا داریم به مرزها مراجعه نکنند.
سردار حسین اشتری با بیان اینکه در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد، گفت: در تلاشیم تا زائرانی که در پایانه‌های مرزی هستند و امکان بازگشت برای آن‌ها وجود ندارد، پذیرش شوند.
باتوجه به اینکه مراجعه به فیفا احتمالا زمان ۷۲ ساعته را برای صدور مجوز بازی خواهد داشت، باشگاه پرسپولیس امیدوار است که این مجوز از سوی شنژن صادر شود تا پورعلی‌گنجی به بازی فولاد برسد.
هدف «آلبر کان» این بود که تصویری بزرگ و کامل از زندگی بشر در آن دوره ثبت کند و از سال ۱۹۰۸ میلادی عکاسانی به بیش از ۵۰ کشور جهان فرستاد و بیش از ۲۰ سال طول کشید تا حدود ۷۲ هزار عکس و ۱۰۰ ساعت فیلم از سراسر دنیا تهیه و آرشیو شود.
فدراسیون فوتبال در حالی تا هجدهم مردادماه فرصت دارد تکلیف نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص کند که یکی از بندهای اساسنامه ممکن است باعث تغییر معادلات این انتخابات بشود.
صالح محمد العراقی معروف به «وزیر صدر» دستور داد تا معترضان ساختمان پارلمان این کشور را حداکثر طی ۷۲ ساعت آینده تخلیه کنند.
جریان صدر عراق دستور داد تا معترضان ساختمان پارلمان این کشور را حداکثر طی ۷۲ ساعت آینده تخلیه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ