دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش نسبت به تیم های متعددی در لیگ برتر هزینه پایینی انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این واکنش پپ گواردیولا به گل زیبای خولین آلوارز در دیدار مقابل نیوکسل است.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
فضا، مکان بسیار بزرگی است و حتی امثال اینشتین هم گاهی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این محدودیت‌ها، مرکز سیاهچاله است که به نظر می‌رسد که در آن نظریه معروف اینشتین به طور کامل بی‌اثر می‌شود. حالا، یک بررسی تازه که از سوی دانشمندان دانشگاه سجونگ کره جنوبی انجام شده، نشان می‌دهد که محدودیت دیگری هم در دیدگاه نیوتن و اینشتین از گرانش را می‌توان در حرکات مداری ستاره دوگانه که فاصله زیادی دارند و به صورت گسترده از هم دور هستند، یافت.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
ارسال تماشایی مدافع ایرانی دینامو زاگرب منجر به گل اول این تیم مقابل آ. ا. ک آتن شد.
در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام با وجود اعتراض شدید بازیکنان یونایتد VAR به سود آنها پنالتی اعلام نکرد. در بازی قبلی دخالت VAR به سود منچستریونایتد جنجالی شده بود.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد شیطان صفتی که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده بود و در استان‌های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، خبر داد.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
این یادداشت نمی‌خواهد بپرسد شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی. سوال مشخص این یادداشت این است چطور درباره پناهنده شدن دو برادرتان آن قدر بهداشتی و با ملاحظه صحبت کردید و گفتید رویش و ریزش طبیعی است اما درباره گزارشگر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟
این یادداشت نمی‌خواهد بپرسد شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی. سوال مشخص این یادداشت این است چطور درباره پناهنده شدن دو برادرتان آن قدر بهداشتی و با ملاحظه صحبت کردید و گفتید رویش و ریزش طبیعی است اما درباره گزارشگر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرز‌ها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرز‌ها و مرکز زندگی کنند.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
متخصص زنان و زایمان گفت: یائسگی زودرس یک آسیب اجتماعی است که ناشی از تغذیه بد، ناشی از توکسین‌ها و سمومی است که وارد بدن می‌شود. در این میان بافت تخمدان، بافت شکننده و آسیب‌پذیری است که وقتی در معرض سموم قرار می‌گیرد، زودتر از سایر ارگان‌ها آسیب می‌بیند. غافل از اینکه آینده جامعه به این ارگان بستگی دارد و ما داریم همین‌طور تخمدان از دست می‌دهیم.
اطلاعات: از این گپ قیمتی ناشی از تفاوت قیمت رسمی و آزاد بسیاری سهم می‌برند و اگر جمع شود همه ناگزیرند این محصول را به یک قیمت بخرند و از یک فرصت در دسترس محروم می‌مانند و اتفاقاً هر ارگان و نهاد و فرد و ذی‌نفوذی، حق خود می‌داند تا از این فرصت استفاده کند و چرا استفاده نکند؟
یک نماینده مجلس گفت: هر جایی که مقررات نقض شود، حال آن تشکیلات برای هر فرد یا نهادی باشد، باید محکوم و به شدت با آن برخورد کرد و با جا‌هایی که به نوعی وصل به افراد بانفوذ و ارگانی است، در این‌جور مواقع، باید شدیدتر برخورد شود.
یکی از دردناکترین عارضه‌هایی که هر انسانی ممکن است به آن مبتلا شود، بیماری فتق است. همه ارگان‌ها و بافت‌های بدن داخل یک لایه قرار دارند که فتق درنتیجه خروج قسمتی از بافت یا ارگان داخلی از این لایه دربرگیرنده است.
درست است که این رتبه داخلی نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند، ولی بالاخره کلمه‌ی ارزانی در آن قرار دارد و همین خودش یک گام به جلوست. قطار پیشرفت آن‌قدر با سرعت در حرکت است که از مرز‌های داخلی خارج شده و مسیر‌های خارجی را در نوردیده است.
روز گذشته بی‌بی‌سی فارسی ارگان رسانه‌ای وزارت خارجه انگلیس با انتشار ویدیویی مدعی شد یک زن بلوچ به صحبت‌های اخیر جواد لاریجانی، رئیس پیشین ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، درباره مسجد مکی پاسخ داده است.
فتق یا Hernia یکی از دردناک‌ترین عارضه‌هایی است که ممکن است هر فرد به علل مختلف یک‌بار در زندگی خود دچار آن شود. ارگان‌ها و بافت‌های بدن را معمولاً یک لایه در برگرفته است و فتق زمانی اتفاق می‌افتد که قسمتی از یک بافت یا ارگان داخلی با پیشروی خود از این لایه دربرگیرنده خارج شود.
ارانی چهره اصلی گروهی بود که به «پنجاه‌و‌سه نفر» مشهور است. او استاد فیزیکی بود که در تبریز متولد و در تهران بزرگ شده بود. از دارالفنون و دانشکده پزشکی با رتبه اول فارغ‌التحصیل شده و جایزه گرفته و در سال ۱۳۰۱ برنده یک بورس دولتی برای اعزام به آلمان شده بود.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به کشت صنعتی جلبکهای بومی شدند و از آن کودهای ارگانیکی را برای کشت سریع برنج به تولید رساندند.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش نسبت به تیم های متعددی در لیگ برتر هزینه پایینی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ