قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی پیش در کوالالامپور آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام گروه‌ها بیشترین ورود و خروج پول حقیقی را داشتند؟
طبق جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۴۲ هزار تن کالای ایرانی در قالب ۶۴۵ کد تعرفه مختلف به عمان صادر شده است که ارزشی بیش از ۲۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۵۶ دلار داشته است.
سه تیم سایپا، استقلال خوزستان و فجرسپاسی آخرین شانس خود را برای صعود به لیگ برتر دنبال می‌کنند.
تعدادی از استان‌های ما به دلیل شیوه زندگی و ازدواج فامیلی دارای بیشترین فراوانی بیماری‌ها هستند، اما بیماری‌هایی از جمله، بیماری پروانه‌‎ای، فیبروماتوز (بیماری ژنتیکی که توده‌های متعدد در بدن بروز می‌کند) دیستروفی ماهیچه‌ای (تحلیل عضله‌ای) و بیماری ALF (نارسایی حاد کبدی) از بیماری‌هایی‌اند که تعداد ابتلا در آن‌ها کم و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر است.
پژوهشگران در یک مطالعه با بررسی عصاره‌های زعفران گناباد، نجف‌آباد اصفهان، سروآباد، قائن و کوهدشت لرستان، تاثیر ضد سرطانی آن‌ها را بر دو نوع سلول سرطان پستان بررسی کردند.
انتقادهای زیادی از تعداد زیاد و خارج از استاندارد داوران لیگ برتر منتشر و مطرح شده بود.
تیم های استقلال و پرسپولیس کمترین هزینه را برای تجهیز استادیوم خانگی خود به کمک داور ویدئویی به نسبت دیگر تیم های لیگ برتری خواهند پرداخت.
در حالی که آخر هفته گذشته همه ماجرای نامه وزیر نفت برای تعطیلی تهران در دو روز ابتدای هفته قویا تکذیب می‌کردند، اما روز شنبه با اعلام استانداری تهران ادارات پایتخت تعطیل شد.
روز گذشته حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه گفت که سه روز پیش سفیر عراق در تهران به وزارت خارجه فراخوانده شده است
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
یک رسانه آمریکایی به چشم انداز تیم ملی ایران و دیگر تیم های آسیایی در جام جهانی بعدی و احتمال صعود به دور بعدی پرداخت.
مدافع محبوب ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس یکی از گزینه‌های اصلی حضور برابر ایران است.
آمار نشان می‌دهد که رئیسی کمتر از حسن روحانی مورد توجه کشورهای دنیا قرار گرفته و تمایل برای گفتگو با رئیس جمهوری پیشین ایران بیشتر بوده است.
عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از بومی‌سازی تجربه جهانی معرفی برترین فرودگاه‌ها با برگزاری رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات صنعت فرودگاهی ایران خبر داد.
دکتر مهدی زارع گفت: تعیین کانون زلزله می‌تواند به علاوه و منهای ۵ تا ۱۰ کیلومتر خطا داشته باشد، بنابراین کانون زلزله‌هایی که در دریا اتفاق می‌افتد، ممکن است ساحل باشد. اما زلزله در دریا هم می‌تواند اتفاق بیفتد، به دلیل شکستگی‌ها و گسل‌هایی که کف دریا وجود دارد. در نزدیکی سواحل دریای عمان و خلیج فارس در ایران هم گسل وجود دارد. مثلا در ۳۰ کیلومتری ساحل ایران در دریای عمان، مرز فرورانش ورقه اقیانوس هند و دریای عربی به زیر فلات ایران قرار دارد
عضو شورای شهر تهران گفت:درحال حاضر ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای درحال انجام است و از شهرداری تهران میخواهم نسبت به زمان تکمیل این پروژه ها توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهد.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ