رئیس بیمارستان شهدای تجریش از ارائه بهترین خدمات پزشکی برای درمان مجروحان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: به دنبال کسب پیروزی در این دیدار و ۶ امتیازی شدن در جدول رده بندی هستیم.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به نقش خادمان فرهنگی در برگزاری حجی باصلابت، بر هم افزایی و هم اندیشی برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی تاکید کرد.
رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: واحدهای ستادی در مکه مکرمه فعالیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی را آغاز کرده اند.
باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیحاتی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه ارائه کرد.
در شبی که وینگرهای پرسپولیس در اوج بودند، این تیم بهترین بازی فصل خود را ارائه داد.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرن لورکوزن، تاکید کرد که تیمش باید بهترین عملکرد را در تقابل با رم به نمایش بگذارد.
در این مقاله راهنما‌هایی در مورد بهترین زمان نوشیدن شیر بر اساس اهداف سلامتی ارائه میشود تا بدانید برای چه هدفی چه زمانی باید شیر بنوشید.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
امین قاسمی‌نژاد با ارائه نمایشی درخور توجه، بهترین خط دفاع لیگ را با چالش رو به رو کرد.
مدافع برزیلی استقلال با ارائه بهترین نمایش خود از زمان پیوستن به این تیم، آبی‌ها را در جام حذفی نگه داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارائه کالاهای اساسی به صورت کالابرگ الکترونیک است.
با توجه به وفور گارانتی های غیرمعتبر که بدون ارائه خدمات تنها به گرانی کالا دامن زده، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می گوید سامانه جامع گارانتی بهترین روش شناسایی این گارانتی ها است.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک نمایش برتر و درخشان و تهاجمی قاطع ترین برد خود را در ادوار جام جهانی به دست آورد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: بهترین عملکرد استقلال در این فصل را مقابل نساجی در سوپرجام دیدیم.
معاونت علمی اعلام کرد: ۱۰ شرکت خصوصی و ۱۰ مرکز دولتی در شمار ۲۰ مرکز برتر عضو شبکه و ارائه کننده خدمات شبکه آزمایشگاهی فناودی‌های راهبردی قرار گرفتند.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
هافبک تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است همانند بازی اول یک فوتبال شناور همراه با کسب نتیجه ارائه بدهند.
محمد دانشگر در اولین حضور رسمی برای سپاهان مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیست و دوم عملکرد بی نقصی ارائه کرد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: تمام تلاش هلال‌احمر این است که خدمات امدادی به زائران اربعین، از بهترین خدمات ارائه شده در سال‌های اخیر باشد.
رگبار و رعد و برق در تهران
تنفس هوای "قابل قبول" در شهر تهران
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ