وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی زائران بدون ارائه گذرنامه برای زیارت عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، وارد عراق شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلسه با وزیر ارتباطات عراق توافق‌هایی از جمله تأمین وای فای رایگان در برخی نقاط و تعریف بسته‌های رومینگ بهتر برای زائران اربعین صورت گرفت.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
سردار بنی‌اسدی‌فر حمل و استفاده از انواع دارو‌های آرام‌بخش و خواب‌آور و حاوی کدئین در کشور عربستان را ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت کشف این قبیل دارو‌ها در کشور عربستان نسبت به آن مجازات اعمال خواهد شد لذا شایسته است افرادی که دارای بیماری خاص و مجبور به استفاده از دارو هستند مراتب را با کارشناسان سازمان حج و زیارت مطرح کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
حفره‌ای بر تنه این درخت وجود دارد که برخی بر این باورند در زمان‌های قدیم، مرد کفاشی حفره را ایجاد کرده تا در آن زندگی کند. او در آن حفره به شغل کفاشی می‌پرداخته و همان‌جا هم می‌خوابیده است. قدیمی‌های محل می‌گویند که سال‌ها پیش ناگهان مرد کفاش آنجا را ترک کرده و از آن روز دیگر دیده نشده است، اما برخی دیگر به این گفته اعتقادی ندارند و بر این باورند که این حفره بر اثر دود شمع‌هایی ایجاد شده که زائران آنجا روشن می‌کردند.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
باقری همچنین با اشاره به حمله تروریستی عناصر تکفیری به زائران بیگناه حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز، اینگونه اقدامات تروریستی را در امتداد تحرکات خشونت طلبانه و هرج و مرج طلبانه ای دانست که متاسفانه برخی کشورهای اروپایی و آمریکا حامی و مروج آن بوده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ تن دارو از ایران به کشور عراق منتقل شده است، اضافه کرد: سرم و برخی از داروهای تخصصی مورد نیاز زائران از کشور عراق خریداری شده است.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
آستان قدس علوی به اخبار منتشر شده درباره فوت برخی زائران در حرم امام علی(ع) بر اثر ازدحام و حالت خفگی واکنش نشان داد.
اقدامی که مقتدی صدر انجام داد و معادلات سیاسی عراق را به هم ریخت و مقداری مسئولان عراقی را نسبت به این موضوع درگیر کرد که هنوز تبعات برخی مسائل وجود دارد. حتی ما نگران بودیم که با این شرایط اربعین چگونه برگزار خواهد شد، البته گمانه زنی هایی هم بود که احتمالا طرح های شیطنت آمیزی برای تحت الشعاع قرار دادن اربعین به عنوان یکی از بزرگترین کنگره های اسلامی مد نظر بوده که از ناحیه آمریکایی ها ،اسراییلی ها و حتی سعودی ها بعید نیست.
مشهد ـ مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ناهماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین موجب بروز برخی مشکلات شده است.
حرم امام علی علیه‌السلام اعلام کرد که گزارش برخی رسانه‌ها درباره فوت تعدادی از زنان زائر در پی ازدحام و خفگی نادرست می‌باشد.
امروز ۱۹ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
قاسمی گفت: ظرفیت هوایی محدویت دارد اما با پیگیری ما ظرفیت همکاران در نیروهای مسلح حدود ۱۲۰ هزار نفر حداکثر است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی زائران بدون ارائه گذرنامه برای زیارت عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، وارد عراق شده اند.
سردار اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: برخی زائران بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت در انتظار خروج از مرزها هستند، از زائران محترم تقاضا داریم به مرزها مراجعه نکنند.
امروز ۱۶ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
امروز 15 شهریور ماه اخبار گوناگونی از اربعین منتشر می شود که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: به منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی سفر زائران، محدودیت‌های موقتی را برای برخی از وسایل نقلیه باری در برخی از مسیرهای طرح اربعین اجرا می‌کند.
مقتدی صدر در بیانیه ای کناره گیری خود از صحنه سیاسی عراق را اعلام کرد که پس از آن، هواداران منسوب به جریان صدر اعتراض کردند و سطح تنش ها در برخی از شهرهای عراق افزایش یافته است. در پی این تحولات وزارت کشور ایران اعلام کرد زائران ایرانی تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین با همه توان شد و نسبت به برخی از تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ