بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، از مجموع ۲۰ طرح حمایت شده در حوزه صنعت راهبردی، صنایع هوایی ۷ طرح و سایر صنایع ۱۳ طرح را به خود اختصاص داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از آغاز طرح تخصیص پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی تا ۱۹ مردادماه ۲۲.۵ درصد از مشترکان شهرستان‌های استان تهران مشمول ۲۳ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف شدند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از شرکت ۱۹ هزار نفر عضو جوان این سازمان، در طرح سراسری، «نه به اعتیاد» خبر داد.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
شهریار افندی‌زاده تعداد مسافر جابجا شده در سطح کشور توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی و در بازه ۱۲ روز را بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی با ماده ۱۵ این طرح با ۱۵۸ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۶ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۳ هزار نفر در طرح امداد و نجات با استفاده از ۱۹ فروند بالگرد در طرح امداد و نجات تا آخر اسفند در ۱۵۳۳ پایگاه و مرکز عملیاتی کشور حضور دارند.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به‌ روز گذشته ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
مدیر طرح جامع فولاد کشور گفت :در ۶ ماه اول سال جاری تولید فولاد نسبت به سال گذشته حدود ۱۹ درصد افزایش داشته است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
طرح رصدخانه ملی ایران از سال ۱۳۸۱ با آغاز مطالعات مکان‌یابی آغاز شد و از سال ۱۳۸۸ در مسیر طراحی قرار گرفت. این طرح با پشت سر گذاشتن موفق طراحی تفصیلی در سال ۱۳۹۶ وارد مرحله ساخت شد و با وجود دشواری‌های اقتصادی، مسیر اجرای آن ادامه یافت و با وجود همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ ساخت و نصب محفظه تلسکوپ در سال ۱۳۹۹ و نصب و راه اندازی سازۀ تلسکوپ در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۳‌ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۷۷ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
عزاداران حسینی و شاهدان عینی گفتند: پس از تاریک شدن مسجد و به هنگام روضه در قسمت بانوان مسجد چهارمین شهید محراب، یک خانم از فرصت تاریکی استفاده کرده و با پاشیدن اسپری فلفل در کولر قسمت بانوان اقدام به برهم زدن مجلس روضه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ