عزاداران حسینی و شاهدان عینی گفتند: پس از تاریک شدن مسجد و به هنگام روضه در قسمت بانوان مسجد چهارمین شهید محراب، یک خانم از فرصت تاریکی استفاده کرده و با پاشیدن اسپری فلفل در کولر قسمت بانوان اقدام به برهم زدن مجلس روضه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج گفت: مشکل سامانه سماح از دیروز به دلایل مشکلات فنی و به روز رسانی سیستم است.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است اختلال در یکی از مراکز زیرساخت رخ داده بود که برطرف شده و کلیه ارتباطات پایدار است.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در پاسخ به خبرنگاران در مورد کندی اینترنت گفته که «شرایط اینترنت رو به بهبود است». او در ادامه به پروژه فیبر نوری و «سرعت‌های چند صد مگابیتی» اشاره کرده است.
قطع برق افتتاحیه بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ را با اختلال مواجه کرد.
در پی تیراندازی در یک مراسم عروسی در منطقه کوی نیروی شهرستان اندیمشک که پنجشنبه شب گذشته برگزار و موجب اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، بلافاصله با دستور دادستانی یکی از برگزارکنندگان مراسم بازداشت و با تشکیل پرونده قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
اختلال خواب شیفت کاری (SWSD) نوعی اختلال خواب مرتبط با ریتم شبانه روزی است که می تواند افرادی را که در ساعات غیر معمول مانند شیفت های شبانه کار می کنند تحت تاثیر قرار دهد.
موشک آریان ۵ اروپا قرار بود برای آخرین بار روز گذشته از مقر فضایی در گینه فرانسوی به فضا پرتاب شود اما برنامه این عملیات تغییر کرد، قرار بود این موشک ۲ماهواره برای آلمان وفرانسه به فضا ببرد.
موضوع عجیب اینکه وزارت ورزش در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در تهران طی مراسمی نشان تختی ره به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعطا کرد!
سایت بلیت فروشی دربی 101 با اختلال رو به رو شد
نرم افزار اسنپ و تپسی با اختلال عمده مواجه شده و خدمات نمی‌دهد.
بنابراین به والدین توصیه می شود،اولا از برچسب زدن به کودکان تان خودداری کنید.اما در صورتی که علایم و نشانه هایی در این خصوص مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کرده و در صورت تشخیص قطعی اختلال،از پزشک مشورت بگیرید
مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیام‌رسان ایتا، اختلال در این پیام‌رسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیام‌رسان‌ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
خرامید رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:سکوهای گپ، آیگپ، سروش پلاس و شبکه‌های اجتماعی ویراستی و روبیکا هم از ساعت‌های گذشته کار خود را طبق روال انجام می‌دهند.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از اختلال در سامانه پرداخت «وام ازدواج» بانک مرکزی خبر داد و گفت: در حال پیگیری رفع این مشکل هستیم.
گمانه زنی ها درباره احتمال پخش یا عدم پخش مراسم شب های قدر و سخنرانی ایشان از صدا و سیما به نظر می رسد باعث افزایش مراجعه به این پایگاه خبری شده و این اختلال منجر به خارج شدن این پایگاه از دسترس شده است.
اختلال سراسری در اینترنت کشور برای چندمین بار است که در طول ماه‌های گذشته رخ می‌دهد.
پس از گذشت بیش از دو ماه از تشکیل پارلمان جدید در کویت و مراسم تحلیف دولت جدید به ریاست شیخ احمد نواف، اختلافات میان دولت و پارلمان مجددا شروع شده است.
فوری از اکیپ فرانسه؛ کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022 ، به دلیل اختلاف با دیدیه دشان برای دیدار فینال مقابل آرژانتین به قطر نمی‌آید. بنابراین مراسم اهدای مدال شرکت نخواهد کرد
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، دوشنبه ۲ آبان برای سخنرانی و گفت‌وگو با دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر حضور یافت. در حاشیه این مراسم تعدادی دانشجو در صحبت‌های سخنگوی دولت اخلال ایجاد کردند.
در محافل رسانه‌ای و ادبی این‌طور مطرح شد که میان فرزندان هوشنگ ابتهاج برای انتقال پیکر او به ایران یا خاکسپاری‌اش در آلمان اختلاف پیش آمده و به همین دلیل انتقال پیکر این شاعر فقید به ایران با مانع روبه‌رو شده است. برخی هم در تحلیل این اتفاق معتقد بودند افراط‌هایی در رسمی کردن مراسم تشییع و تدفین او در ایران، این تلقی را در خانواده‌اش به وجود آورده که هویت این شاعر مصادره به مطلوب می‌شود، در نتیجه برخی از آن‌ها با انتقال پیکر پدرشان به ایران مخالف شده‌اند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از تولید دو محصول جدید هایما ۸اس و نسل بهبود یافته خودرو آریسان در نیمه نخست امسال خبر داد.
امّت اسلامی که اکنون نمونه‌ی کوچک آن در مراسم نمادین حج دیده می شود، باید با همه‌ی وجود، به مقابله برخیزد؛ یعنی از سویی یاد خدا، کار برای خدا، تدبّر در کلام خدا، اعتماد به وعده‌های خدا را در ذهنیّت همگانی خویش تقویت کند، و از سویی بر انگیزه‌‌های تفرّق و اختلاف فائق آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ