دومین نمایشگاه بین‌المللی عکس با عنوان «قاب اربعین» در گالری فکه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها در اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی با با محوریت فناوریهای نرم و صنایع خلاق این حوزه و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از امروز آغاز شد.
مصطفی تقی‌زاده دانشجوی دکتری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه، با اختراع بین‌المللی ثبت شده «سیستم جانپناه اضطراری»، دومین مدال جهانی خود را کسب کرد.
دزفول - رئیس جمهور از دومین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی که در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برپا شده است، بازدید کرد.
سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم در دهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور افتتاح و آغاز به کار کرد.
هیئت ایرانی در دومین روز برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران شرکت‌های ترکمن‌گاز، ترکمن‌نفت و ترکمن‌شیمی حضور یافت.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» به صورت حضوری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
شرکت ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید از جمله کامیون کشنده آتامان که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو با هشت محصول سواری و آپشنال در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر خواهد شد.
گروه بهمن با ارائه جدیدترین محصولات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت.
ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند، در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر می‌شود.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.
شرکت ساپکو در بیست و دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از ۲۴ تا ۲۷ مردادماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد حضور خواهد یافت.
افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بورس دیروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در حالی به کار خود پایان داد که شاخص‌ها همگی کاهش جزئی را تجربه کردند و قرمزپوش بسته شدند. در گفتگو با طاهره جهانی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
اگر در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ یعنی اردیبهشت و خرداد یارانه نقدی دریافت کرده اید، در تیرماه نیز باید منتظر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشید. اما اگر جز حذف شدگان یا جاماندگان هستید و در سامانه وزارت کار اعتراض تان را به ثبت رسانده اید. باید منتظر پایش و نتیجه نهایی باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ