ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند، در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: درصد داخلی سازی تولید اتوبوس ایران‌خودرو دیزل رشد کند و تولیدی باشد که با نوسانات بازار ارز همچنان پایدار و باثبات بماند.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از رشد ۹۰ درصدی تولید خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل، نخستین خودرو برقی ساخت داخل دارای استانداردهای ۸۵ گانه شد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه این شرکت در آذرماه امسال خبر داد.
هم‌زمان با افزایش تولید در ایران‌خودرو دیزل، نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این شرکت از ۶۰ به ۸۰ باب افزایش می‌یابد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان این‌که رکورد ۶۰ ساله تولید در این شرکت در سال ۱۴۰۱ شکسته شد، عنوان کرد: به دنبال رشد دیزل، همه شرکت های زیرمجموعه آن سودآور شده و دیگر شرکت زیان دهی در این گروه خودروسازی وجود ندارد.
ثبت‌نام طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین ایران خودرو دیزل در رنگ‌های متنوع و تعداد و مدت زمان محدود از ۲۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
هم‌زمان با اعزام کاروان امدادرسانی اربعین به مناطق مرزی عراق، «گواه‌یار»، ناوگان امدادی خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل برای ارایه خدمات به محصولات این شرکت با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو راه‌اندازی شد.
ایران خودرو دیزل در سال‌روز تولید اولین کامیون در این شرکت، تولید ۴۷۱ هزارمین محصول و ۱۹۲ هزارمین کامیون خود را جشن گرفت.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
نایب رییس و سخن‌گوی شورای شهر مشهد از برنامه ورود اتوبوس برقی به خطوط اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد و گفت: این خودرو به صورت آزمایشی وارد اتوبوس‌رانی مشهد خواهد شد تا بررسی‌های فنی برای استفاده از آن صورت گیرد.
اتوبوس آتروس دیزلی ایران خودرو دیزل با تزیینات داخلی و امکانات رفاهی جدید در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شده است.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، از قرارداد شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، آمادگی داریم تا سالانه نسبت به تامین و تولید دوهزار دستگاه ون آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اقدام کنیم.
در تفاهم‌نامه‌ای که به امضای مدیران ارشد ایران‌خودرو دیزل و شرکت روسی امگا تراک رسید، ایران‌خودرو دیزل محصول کشنده آتامان را به روسیه صادر خواهد کرد.
پورمجیب از حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو دیزل خبر داد و گفت: پس از سایت‌های تولید سواری که از خردادماه آغاز شد، از ابتدای شهریورماه نیز در این شرکت محصول ناقصی تولید نخواهد شد.
کامیونت آترین پلاس ایران‌خودرو دیزل با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو و مسوولان محلی استان تهران رونمایی شد.
امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بارانداز ۲۰۰ کیلو تریاک لو رفت
تصاحب خانه‌های مردم با سندسازی
صرف ۶۴۵ میلیون تومان برای برگزاری هر مراسمی گزاف به نظر می‌رسد، چه رسد به پرداخت این هزینه از جیب مجموعه‌ای که به نوعی دستش در جیب مردم است و از قضا با انبوه مشکلات اقتصادی مواجه است؛ مشکلی که به گفته سکاندار این مجموعه، شامل ۸۵ هزار میلیارد تومان بدهی هم می‌شود که عمده آن بانکی است و در حال افزایش!
چه کسانی می‌توانند نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ