مصطفی تقی‌زاده دانشجوی دکتری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه، با اختراع بین‌المللی ثبت شده «سیستم جانپناه اضطراری»، دومین مدال جهانی خود را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه فرهنگیان دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صورت غیر حضوری پذیرش می‌کند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان گفت: در قالب طرح بورسیه صنعتی امسال شرکت‌ها در استان‌های مختلف کشور، برای جذب ۱۵۰۰ دانشجوی مستعد درخواست خود را مطرح کرده‌اند.
وزیر علوم، مجلس را مقصر می‌داند و مجلس نیز، وزیر علوم را یک نماینده مجلس به سازندگی گفت: وزیر علوم نتوانسته کنکور را بدون تقلب برگزار کند، آن وقت می‌گوید متقلبان بنا بر خواست مجلس مشغول تحصیل هستند
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت. مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همایش گرامیداشت «روز معدن» را برگزار می‌کند.
رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: در حوادث سال ۱۴۰۱، هشت دانشجو در دانشکده ما، دستگیر شدند پیگیری کردم ۷ دانشجو مربوط به سهمیه ایثارگران بودند. پدر‌های آن‌ها جانباز و شیمیایی و سپاهی بودند.
اصفهان- دستاوردهای علمی ۹ دانشجوی فعال محیط‌زیست در هفتمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست معرفی و از آنان تجلیل شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام مسمومیت تعدادی از دانشجویان در یک خوابگاه دخترانه در کرج، گفت: حال عمومی تمام دانشجویان دچار مسمومیت مساعد و رو بهبودی کامل است.
دانشگاه و پژ وهشگاه عالی دفاع ملی برای پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در رشته گرایش‌های تحصیلی مصوب وزارت علوم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ فراخوان داد.
دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحوم «رکسانا امیری کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری می‌شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در تاریخ ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می‌یابد.
معاون بنیاد نخبگان گفت: در راستای افزایش اثرگذاری اجتماع نخبگانی و جریان‏‌سازی در فضای دانشجویی، بنیاد ملی نخبگان مسائل خود را در معرض دریافت ایده‌های اجتماع نخبگانی قرار داده است.
دانشکده علوم زیستی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: «آیسان جلیلی» دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی جانوری دانشگاه خوارزمی بر اثر سانحه تصادف درگذشته است.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تکذیب شایعه کشته و مفقود شدن دو دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد اساسا فرد و یا افرادی به این نام در این دانشگاه مشغول به تحصیل نیستند.
روزنامه ایران نوشت: بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آن‌ها مهم است، زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دشمن دنبال تداوم تعطیلی دانشگاه ها به عنوان مرکز حرکت علمی نظام و نقطه قوت کشور هستند و هر روز به بهانه های مختلف دانشجویان را تحریک و موجب بروز آشوب می شوند.
«مهدی حسین‌دوست» دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی گفت: «حال اگر بنا بود سؤالات کنکور با تکنیک‌های کوتاه تست‌زنی حل شود، نباید چندین هزار نفر به درصد‌های عالی دست پیدا می‌کردند؟ با نظرسنجی از رتبه‌های برتر کنکور، به‌سادگی می‌توان به این موضوع پی برد که پاسخ به سؤالات کنکور در سال‌های گذشته، تنها با تسلط عمیق و مفهومی به کتاب درسی و پرورش مهارت خلاقیت و حل مسئله با تمرین فراوان ممکن است و تکنیک کنکوری، یک کلیدواژه عوام‌فریبانه برای سوءاستفاده‌های سودجویان است».
دبیر قرارگاه ملی جمعیت گفت: در جلسه قرارگاه مقرر شد بخش‌های مرتبط با وزارت آموزش‌وپرورش تدابیر ویژه حمایتی از زوج‌های جوان فرهنگی و دانشجو معلم را در دستور کار خود قرار دهند.
افزایش جمعیت دانشجویی و گسترش پدیده مدرک‌گرایی بازاری به نام پایان‌نامه‌نویسی به راه انداخته که اتفاقا تجربه و توان بالایی را هم می‌طلبد. در این میان برخی از استادان دانشگاه وارد این بازار شده‌اند و با نوشتن پایان‌نامه برای دانشجویان هم کار آن‌ها را راه می‌اندازند و هم درآمد خود را از این راه افزایش می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ