در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز با افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت چین در پاکستان امروز و پس از وقوع حمله تروریستی که کاروان حامل مهندسان چینی نزدیک بندر «گوادر» را هدف قرار داد، به شهروندان خود هشدار داد.
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری روز گذشته به گردهمایی حزب جمعیت علمای اسلام در خیبرپختونخواه پاکستان را برعهده گرفت.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو حمله تروریستی در پاکستان را به‌شدت محکوم می‌کند و امیدوار است که سازمان‌دهندگان این حادثه پیدا و مجازات شوند.
وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله تروریستی امروز در زاهدان را به‌شدت محکوم می‌کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات حمله گروهک تروریستی به مرز مشترک بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت ۵ مرزبان ایران شد را تشریح کرد.
در پی حمله مسلحانه عناصر تروریستی به نیروهای پلیس پاکستان در مناطق جنوبی این کشور، ۳ نظامی کشته شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله تروریستی در سراوان بعد از حضور هیأت بلند پایه پاکستانی در مراسم افتتاح طرحهای‌ بازارچه مشترک مرزی، اقدامی هدفمندعلیه منافع ایران و پاکستان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شدند.
منابع خبری افزودند که «محمد عصا» معروف به «ملا ابراهیم» در بسیاری از حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی، عملیات‌های خرابکارانه برای تخریب پروژه‌های زیرساختی در ایالت بلوچستان به ویژه حمله به کامیون‌های ایرانی در مسیر نقطه صفر مرزی تفتان (میرجاوه) به دیگر نقاط ایالت بلوچستان، دخیل بوده است.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: جنایت تروریستی گروه‌های تاریک‌اندیش در مسجدی در شهر پیشاور پاکستان را که ده‌ها قربانی و مجروح در پی گذاشت محکوم می‌کنیم.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که تعداد قربانی‌های حمله تروریستی در این کشور به ۹۰ نفر افزایش یافته است.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که تعداد قربانی‌های حمله تروریستی در این کشور به ۸۳ نفر افزایش یافته است.
جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی روز دوشنبه در پیشاور پاکستان را محکوم کرد.
وزارت خارجه عربستان به حمله تروریستی به یک مسجد در پیشاور پاکستان واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
پاکستان ادعا کرد که در جریان یک حمله تروریستی از خاک ایران، ۴ نظامی این کشور جان باخته اند.
دست کم سه مقام پلیس در جریان درگیری پلیس پاکستان با تروریست‌ها در پیشاور کشته شدند.
گروه طالبان اعلام کرد که یک شبکه تروریستی داعشی دخیل در حملات ماه گذشته به سفارت پاکستان و یک هتل چینی در کابل را متلاشی کرده است.
روسیه حمله تروریستی در اسلام آباد را به شدت محکوم کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای به حمله تروریستی به سفارت پاکستان در افغانستان واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حمله مسلحانه به سفارت پاکستان در کابل، گفت: نتیجه تداوم حملات تروریستی، بی ثبات سازی افغانستان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ