تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی امروز در لیگ برتر راهی مسجدسلیمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولین تیم فوتبال امید با دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در تورنمنت کافا راهی قرقیزستان شد.
با تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال آاک یونان، تغییری در خط دفاعی این تیم برای فصل بعد ایجاد نخواهد شد و دو بازیکن ایرانی هم به کارشان ادامه می‌دهند.
با تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال آاک یونان، تغییری در خط دفاعی این تیم برای فصل بعد ایجاد نخواهد شد و دو بازیکن ایرانی هم به کارشان ادامه می‌دهند.
با تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال آاک یونان، تغییری در خط دفاعی این تیم برای فصل بعد ایجاد نخواهد شد و دو بازیکن ایرانی هم به کارشان ادامه می‌دهند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام آخرین بازی خود در لیگ بیست دوم دقایقی پیش درحالی وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد که همزمان بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی نیز در این پرواز حضور داشتند.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با شکست برابر پرسپولیس و پیروزی رقیبانمان در انتهای جدول، کارمان برای ماندن در لیگ برتر سخت شد.
کاروان تیم‌ فوتبال جوانان ایران برای برگزاری بازی‌های حذفی مسابقات قهرمانی آسیا شهر فرغانه را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک کرد.
اعضای تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه امشب(پنج‌شنبه) وارد اصفهان شدند.
تصاویری از حضور اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در خیابان‌های دوحه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شامگاه پنج شنبه ( ۱۰ آذر ۱۴۰۱) در میان استقبال جمعی از مردم در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر آمریکا و حذف از جام جهانی به تهران برگشت.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۱) برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.
تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی عازم قطر شد.
در حالی که فدراسیون فوتبال زمان بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی به کشور را اعلام عمومی کرده بود و خبرنگاران زیادی مقابل ورودی CIP فرودگاه امام حضور داشتند؛ اما به هیچکدام از اصحاب رسانه اجازه ورود به سالن فرودگاه و مصاحبه با اعضای تیم ملی داده نشد./ منبع: ورزش آنلاین
زمان پرواز چارتر تیم ملی فوتبال ایران به مقصد قطر مشخص شد.
تیم فوتبال پرسپولیس با یک ساعت تاخیر به انزلی رسید و اعضای این تیم در محل اقامت خود مستقر شدند.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پرواز به رشت با اتوبوس راهی محل برگزاری بازی با ملوان می شود.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز تهران را به مقصد وین ترک کرده بود، وارد این شهر شد.
کاروان تیم ملی فوتبال بامداد امروز تهران را به مقصد اتریش به منظور برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال ترک کرد.
محمد انصاری پیشکسوت فوتبال و عضو اسبق تیم پرسپولیس، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی، هومن افاضلی، محمد سیفی، ابراهیم شکوری، سبحان خاقانی، مهدی رحمتی دروازه بان اسبق استقلال...
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: این تیم علاوه بر هماهنگی بالایی که دارد یک تیم کامل هم روی نیمکت دارد.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری سومین بازی فصل جاری وارد اراک شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ