سخنگوی شورای شهر تهران از استمرار خدمات شهرداری تهران به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: شهرداری‌ تهران کماکان در مرزها حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
سرپرست معاونت سیاسی و قضائی سازمان بازرسی از استقرار هیأت‌های بازرسی در کنسولگری‌های نجف و کربلا و رصدنحوه خدمات رسانی این دفاتر نمایندگی وزارت خارجه در ایام اربعین خبر داد.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌‎باش کامل ۱۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی در ۶۰ نقطه مهم پایتخت در روز عاشورای حسینی خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آبرسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.
گروه بهمن به مسافران و زائران شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اطمینان داد، تیم خودروهای امدادی گروه بهمن در مسیر حرکت کاروان های زائرین منتهی به حرم مطهر، آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: با استقرار پست های ثابت و سیار به زائران مشهدالرضا خدمات رسانی خواهیم کرد.
سازمان تأمین‌اجتماعی از آمادگی بیمارستان‌های این سازمان در سراسر کشور برای استمرار ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مسافران نورزوی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
مشهد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۲ در ۳۰ نقطه اطراف حرم مطهر رضوی نیرو و خودروهای مجهز آتش نشانی مستقر می‌شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از آمادگی حوزه ارتباطات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استقرار ایستگاه های سیار در اطراف مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد.
سرپرست آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تیم تخصصی مستقر در این خودروها به صورت متناوب و موقت با استقرار در نقاط پرتراکم جمعیتی و آسیب‌زا با مراجعت به محل گزارش خدمات ارائه می‌کنند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: مجموعا گرمخانه‌های شهرداری تهران، توان پذیرش شبانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر از افراد بی خانمان و در راه مانده را دارند.
تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل، از ارایه خدمات به مشتریان عمده مانند اتوبوس‌رانی تهران خبر داد و گفت: به‌صورت ویژه نسبت به تجهیز نمایندگی‌ها و اعزام اکیپ امداد اقدام شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه ابزاری است برای آنکه در شرایط خاص، بتوانیم خدمات تأمین‌اجتماعی را استمرار بخشیم و افراد تحت پوشش سازمان را مدیریت کنیم.
بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر خدمات سلامت در استقرار الگوی «طیب»
کرمانشاه- معاون اجرایی ارتش از وضعیت استقرار موکب ها و نحوه خدمات دهی و ایستگاه های صلواتی و درمانی در پایانه خسروی بازدید کرد.
بانک مرکزی اعلام کرد که فعالیت شبکه صرافی های مجاز در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با اولویت ارائه خدمات ارز اربعین به زوار حسینی استمرار دارد.
شهردار منطقه یک از ادامه خدمت رسانی نیروهای جهادی منطقه یک در موکب شهید همدانی مرز شلمچه به زوار اربعین تا دوشنبه ۲۸ شهریور خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی در مراسم اربعین حسینی تعداد ده قرارگاه مرزی در مبادی ورودی و خروجی منتهی به عراق مستقر می شوند.
شهردار منطقه ۲ از پیش بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری، در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین تهران از استقرار ۱۵۰۰ نفر از پاکبانان در مرزها خبر داد و گفت: ۱۳۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری در مرزها مستقر خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ