انزلی- سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با اشاره به اوضاع نامناسب مالی باشگاه گفت: مهاجم بی کیفیت نمی‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.
گرامی‌مقدم با اشاره به اینکه حاکمیت برای بهبود زمینه‌های مشارکت باید زمینه آشتی ملی را فراهم سازد، بهبود سیاست خارجی، مذاکره مستقیم با امریکا و بازگشت به اقتصاد جهانی را ضرورت‌های اصلاحی می‌داند که حاکمیت باید به آن توجه کند، اما هنوز توجهی به آن نشده است.
وینفرید شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال، با انتقاد از وضعیت فوتبال ملی کشورش گفت این روزها در دنیا دیگر هیچکس از فوتبال آلمان نمی‌ترسد.
باشگاه بارسلونا که در این روز ها اوضاع مالی خوبی ندارد اکنون با یک جریمه هم روبرو شده است و به نظرت می رسد خوان لاپورتا شرایط سختی را در باشگاه دارد.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
هانسی فلیک در شرایطی بیشترین دستمزد دریافتی در بین سرمربیان تیم های ملی را به خود اختصاص داده که جایگاه متزلزلی دارد.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، وضعیت فعلی تیم ملی آلمان را مشابه باشگاه خود دانست.
دیاکو حسینی، کارشناس روابط بین الملل می گوید آنچه به جای توافق موقت در حال انجام است که چندان هم مطلوب ایران نیست، شکلی از یک توافق نانوشته و تفاهم سیاسی است. این تفاهم به جهت کنترل اوضاع و عدم تنش میان ایران و آمریکا انجام می‌شود. در پی این تفاهم برنامه‌های هسته ایران نیز برای غربی‌ها مبهم‌تر نمی‌شود. در این بین ایران نیز از امتیاز‌های خرد مالی استفاده می‌کند و در مقابل زندانی‌های خارجی آزاد می‌شوند.
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران معتقد است حضور مربی خارجی انگیزه بازیکنان ملی‌پوش را افزایش داده است.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
سرویس امنیت ملی روسیه در گزارشی مرگ یک شهروند روس در حادثه تروریستی امروز در منطقه بریانسک را تائید کرد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
فرشید سمیعی می‌گوید استقلال به صورت فوری برای پرداخت بدهی‌ها به ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد‌.
کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.
مفتی جعفری لبنان ضمن هشدار درباره اوضاع این کشور خواستار همبستگی ملی شد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: ما باید رقم مصرف را به زیر ۵۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسانیم تا از این اوضاع خارج شویم، یعنی باید ۱۰۰ میلیون متر مکعب کمتر از میزان کنونی مصرف داشته باشیم.
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اوضاع مالی توئیتر وخیم است و این شرکت حتی اجاره دفاتر خود را پرداخت نکرده و همچنین اخراج نیروهای شرکت همچنان ادامه دارد.
رئیس جمهور صربستان پس از تشدید وخامت اوضاع در شمال کوزوو خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت ملی شد.
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با معضلاتی جدی در ترکیب تیمش برای بازی با ایران روبرو است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
اوضاع فدراسیون فوتبال ایران طوری است که در قیاس با آن اتحادیه فوتبال انگلیس با همه مشکلاتش با اختلاف سمبلی از ثبات و مدیریت اصولی به نظر می‌رسد.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ