از ابتدای امسال تاکنون سامانه «تهران من» که برای رزرو مجوز تردد در محدوده‌های ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، سه نوبت دچار اختلال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی معاون فرمانده نیروی دریایی این رژیم را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو دست به نافرمانی زده بود، از خدمت تعلیق کرد.
جعفر یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که آمریکا نشست «نقب» در مراکش را به دلیل طرح رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی‌ها به تعویق انداخته است.
تعلیق طرح اصلاحات قضایی از سوی نتانیاهو با مخالفت لیوین (وزیر دادگستری) و اسموتریچ (وزیر دارایی) روبه‌رو شد.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
رسانه‌های عبری‌زبان، اخباری را مبنی بر تعلیق یک‌ساله اصلاحات قضایی نتانیاهو منتشر کرده‌اند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده است.
رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن طرح این ادعا که غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران برای کل جهان خط قرمز است، گفت: تل آویو در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده است.
تا ساعاتی دیگر دو دیدار تعیین کننده سوپرلیگ یونان پس از تعویق به دلیل کرونا برگزار خواهد شد.
منابع سیاسی اسراییلی امروز (دوشنبه) اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم به تعلیق طرح جنجالی اصلاحات قضایی گرفته است.
کارگروه ویژه اقدام مالی با طرح این ادعا که اقدامات روسیه در اوکراین مغایر با اهداف این نهاد است، عضویت این کشور را به حالت تعلیق درآورد.
به نظر می‌رسد تعلیق موجود، در اعلام جزئیات طرح حجاب جدید، هر چه زودتر باید پایان پیدا کند. حتی اعلام جزئیات طرح در محافل عمومی قبل از اجرا نیز می‌تواند گامی کاربردی در اجرای قوانین حجاب در آینده باشد. نقد و بررسی‌های کارشناسی از جزئیات طرح قبل از اجرا، می‌تواند در مسیر افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه‌های اجرای طرح بسیار اثرگذار باشد
هر نانوایی با طرح جدید سقف برداشت مشخصی دارد؛ سقفی براساس یارانه‌ای که به آن‌ها تعلق می‌گیرد: «از یک نانوایی نمی‌شود با یک کارت ۱۰۰ یا ۱۵۰ نان خرید، بنابراین خانواده‌های اتباع به کمک چند کارت اجاره‌ای این میزان نیازشان را از نانوایی‌های مختلف تهیه می‌کنند.»
تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.
محضر نیا گفت: در صورتی که چم‌شیر در زمستان آبگیری نشود این طرح یک سال به تعویق می افتد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ساخت آینده کشور، ماموریت اصلی نظام تعلیم و تربیت است و طرح رتبه بندی اولین قدم دولت برای حمایت از معلمان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
علیرضا نادعلی در تشریح روند اجرای طرح ساماندهی دستفروشان محدوده تئاتر شهر و بوستان دانشجو با توجه به جمع آوری بنر‌های اطلاع رسانی این طرح در جمع خبرنگاران گفت: تنها به دلیل شرایط موجود کشور احساس شد که نباید التهاب جدیدی به این شرایط اضافه شود.
یک سناتور آمریکایی روز سه شنبه از پیش نویس طرحی برای تعلیق فروش سلاح به عربستان سعودی خبر داد.
«حامد بیدی»، مدیرعامل سامانه کارزار و کارشناس فضای مجازی گفت: «ما یک طرح صیانت داریم و یک رویکرد صیانت‌گری. طرح صیانت به دلیل اعتراض‌های مردمی تا امروز تعلیق شده و شکست آن موفقیتی بزرگ برای جامعه مدنی است؛ اما این شکست ربطی به رویکرد صیانت‌گری ندارد و به نظر می‌رسد حامیان صیانت پس از تجربه طرح صیانت یاد گرفته‌اند در خفا آن را انجام دهند و اتفاقاتی که در‌حال وقوع است، در برخی ابعاد بسیار بزرگ‌تر از طرح صیانت است و صیانت‌گری همچنان ادامه دارد».
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ