حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: دلیل نابسامانی‌ها هم ریشه در خرابکاری‌هایی دارد که از طریق نفوذی‌ها و گروه‌های معاند انجام می‌شوند که در راًس آنها منافقین و صهیونیست‌ها هستند تا از طریق ضربه زدن به مدیران دولت رییسی می خواهند ما را از کارآمدی سیستم ناامید کنند. برای مقابله با این سه مرحله٬ در وهله اول باید کارآمدی نظام مورد توجه قرار بگیرد. به‌هرحال اتفاق‌هایی که به امور قضایی و خرابکاری‌ها ربط پیدا می‌کنند، قابل‌ پیش‌بینی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
محمد مهاجری نوشت: حرف‌هایی مانند اینکه اتفاقات ۸۸ با طراحی امریکا و انگلیس صورت گرفته یا بهایی‌ها و منافقین در آن نقش داشته‌اند، صرفا تاریخ‌سازی است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: بخشی از هارد و کیس‌ها رسید و مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستیم.
اگر روزی در روابط ایران و آمریکا تنش زدایی شود و دو کشور به سمت بهبود روابط پیش روند، فاتحه مجاهدین خلق و دیگر گروه‌های اپوزیسیون برانداز و وابسته خوانده می‌شود. اتفاقات اخیر را باید در همین راستا تحلیل کرد. مضافا اینکه تاثیر بهبود روابط ایران و عربستان را نیز نباید در تحولات اخیر مرتبط با کمپ اشرف ۳از نظر دور داشت.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران به دست پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
قبول واقعیات ایران توسط اروپایی‌ها فصل جدیدی از مقابله و فشار علیه گروهک تروریستی منافقین آغاز کرده و مستأجران تروریست خود را به تنگنا انداخته‌اند.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق، با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: پرسش اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند؟
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
لیدرهای "شبکه جوانان محلات" مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.
مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: نظام سلطه از سر عجز و استیصال دست استمداد خود را به سوی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلبان دراز کرد تا ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد.
روایتی از حضور اعضای گروهک منافقین در بازی خاطره‌انگیز ایران - آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور بابیان اینکه در جهاد تبیین از دشمن شناخت پیدا و شرایط فائق آمدن بر آن حاصل می‌شود تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند، نیاز امروز جامعه و کشور جهاد تبیین است.
دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی و منافقین مستقیما اغتشاشگران را سازماندهی می‌کردند، گفت: با پرداخت هزینه های سنگین به اراذل و اوباش این عناصر ناامن کننده را به صحنه اغتشاشات جامعه وارد کردند.
منابع خبری کشور آلبانی اعلام کردند که سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده است.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر محدود سازی موقت اینترنت با هدف تأمین امنیت در کشور صورت می‌گیرد، مصداق عینی سنگربانی است.
فراکسیون روحانیت مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقتدار نظام اسلامی با حرکت‌های مذبوحانه گروه های معاند خارج نشین و منافقین داخلی متزلزل نخواهد شد.
احمد وحیدی درباره ماجرای انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شهریور ۱۳۶۰ نکاتی مطرح کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: کسانی که ۸ سال بر مسند نخست وزیری این کشور تکیه زده بودند، مشروعیت شان با ولایت فقیه بود و خائنان و منافقین بدانند قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.
احسان رضاپور کارشناس بازار سهام گفت: بازاری که معاملات ۲۰ هزار میلیاردی تومانی را تجربه کرده، می‌بایست با این افت‌ها و جذابیت‌های قیمتی، معاملاتی حداقل بین ۵ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان را روزانه تجربه کند، اما به دلیل ترک و کوچ فعالان بازار بعضا معاملات خرد کمتر از ۲۵۰۰ میلیارد تومانی را ثبت می‌کند. این یعنی با بازار عملا مرده و نیمه جانی مواجهیم که برخلاف بازار‌های دیگر انگیزه‌ای برای حضور در میان فعالانش باقی نگذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ