پادشاه جدید انگلیس درحالی بر کرسی قدرت تکیه زده است که سابقه رشوه خواری و ارتباط با گروه تروریستی القاعده در پرونده اش به چشم می خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه فرانسوی موعد نهایی سفر رسمی به تعویق افتاده پادشاه جدید انگلیس به فرانسه پس از خیزش اعتراضات سراسری علیه قانون بازنشستگی دولت ماکرون را فاش کرد.
دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس همزمان با مراسم تاجگذاری چارلز سوم به عنوان پادشاه جدید بریتانیا برگزار می‌شود و تیتر اصلی روزنامه‌های انگلیس تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است.
نشریه ساندی‌تایمز ثروت شخصی پادشاه جدید انگلیس را ۶۰درصد بیشتر از ملکه الیزابت برآورد کرد.
کاخ سلطنتی بریتانیا اعلام کرد که تاجگذاری پادشاه جدید این کشور در ماه مه سال میلادی جاری به همراه تشریفات سنتی، برگزاری کنسرت در قلعه ویندزور، جشن‌های خیابانی و نورافشانی برگزار خواهد شد.
تصویر توزیع شده از سوی بانک انگلیس در 19 دسامبر 2022 نشان دهنده طرح های اسکناس های جدید 5 و 10 و 20 و بانک مرکزی انگلیس گفته است تصویر پادشاه جدید در اسکناس ها قرار می گیرد بدون اینکه دیگر بخش های اسکناس ها تغییر کند.
مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.
رونمایی انگلیس از سکه‌هایی با تصاویر پادشاه جدید
چشم اندازی که پیش روی نهاد پادشاهی در دوران پادشاه جدید انگلیس وجود دارد، از جهات متعددی با گذشته متفاوت است؛ باید توجه داشت که خاندان سلطنتی از انسجام سابق برخوردار نیست.
شناخت ابعاد شخصیتی و روانی پادشاه جدید انگلیس می‌تواند در فهم تحولات آتی این کشور و خود نهاد پادشاهی انگلیس، کمک‌کننده باشد.
کاخ سفید امروز از رایزنی تلفنی رئیس جمهور آمریکا با پادشاه جدید انگلیس خبر داد.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.
در حالی‌که مردم و دولت انگلیس تحت فشارهای سخت اقتصادی قرار دارند، بنا بر گزارش‌ ها مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت و تاج گذاری چارلز سوم پادشاه جدید این کشور، بیش از ۶ میلیارد پوند هزینه خواهد داشت.
چارلز بلافاصله با مرگ مادرش الیزابت پادشاه انگلیس شد، اما آیین معرفی نامبرده به عنوان حاکم جدید از سوی شورای الحاق که از وزرای ارشد کابینه، قضات و رهبران کلیسای انگلیس تشکیل شده است جزو تشریفات به‌شمار می‌رود.
در حالی‌که دولت انگلیس با بحران‌ اقتصادی روبروست، برخی رسانه‌ها گزارش دادند که هزینه تشییع جنازه ملکه و تاج‌گذاری پادشاه جدید این کشور، میلیادها پوند هزینه خواهد داشت.
چارلز سوم،  اولین دیدار خود را به عنوان پادشاه با نخست وزیر لیز تراس برگزار کرد.
امروز وعده خدمت مادام‌العمر را به همه می‌دهم. او سخنرانی خود را در حالی که قاب عکس ملکه روی میزش بود، در مقابل دوربین‌های تلویزیون انجام داد.
شاهزاده چارلز که به تازگی به مقام پادشاهی در انگلستان رسیده طی دهه های اخیر، در سکوت و گاهی مخفیانه برای افزایش ثروت خود تلاش می کرده است.
رئیس جمهور روسیه درگذشت الیزابت دوم، ملکه انگلیس را به چارلز سوم، پادشاه جدید این کشور تسلیت گفت.
دیپلمات سابق انگلیس گفت که این کشور با پادشاه جدید و نخست وزیر تازه کار با آینده نامشخصی روبرو است.
پادشاه جدید انگلیس درحالی بر کرسی قدرت تکیه زده است که سابقه رشوه خواری و ارتباط با گروه تروریستی القاعده در پرونده اش به چشم می خورد.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
پادشاه جدید انگلیس روز پنجشنبه پس از مرگ ملکه الیزابت، بیانیه ای را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ