کاخ سلطنتی بریتانیا اعلام کرد که تاجگذاری پادشاه جدید این کشور در ماه مه سال میلادی جاری به همراه تشریفات سنتی، برگزاری کنسرت در قلعه ویندزور، جشن‌های خیابانی و نورافشانی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه روز گذشته شاهد مراسم رونمایی از بازیکن ایرانی السد همراه با سه بازیکن خارجی جدید این تیم در سطح کاملا حرفه‌ای بود.
وزیر کشور با اشاره به حضور سه میلیون نفری مردم تهران در مراسم جشن روز عید غدیر گفت: رسانه های خارجی این مراسم را نادیده گرفتند.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
مراسم یادبود و بزرگداشت فرزاد خلیفه، روز سه شنبه ۲۳ خردادماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌گردد. فرزاد خلیفه علاوه بر ادبیات و شعر در حوزه اجرای تلویزیونی و کارگردانی و تهیه کنندگی تلویزیون نیز فعال بود
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح امروز سه شنبه با حضورمقامات لشکری و استانی در محل میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد.
روابط عمومی ستادامر به معروف و نهی از منکر، جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه‌ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند.
بیانات امروز رهبر انقلاب پس از کاشت سه اصله نهال در روز درختکاری را مشاهده می‌کنید.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها در حاشیه مراسم روز مهندس با اشاره به این‌که پروژه های عمرانی شرکت فرودگاه‌ها تمام نشدنی است،گفت: با جذب سه هزار میلیارد تومان، ۴۰ پروژه فرودگاهی به‌ بهره برد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز فناوری فضایی از سه پیشکسوت هوافضا تقدیر کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس به مناسبت تشییع پیکر شهدا دفاع مقدس و مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز سه شنبه خبر داد.
در پانزدهمین روز رقابت‌های جام جهانی و با آغاز مرحله‌ حذفی دو مسابقه در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.
تلویزیون از پخش افتتاحیه جام جهانی تا دقایقی دیگر در قالب ویژه‌برنامه شبکه سه خبر داده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش ماه اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
بر اساس بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیر انگلیس، مراسم تحلیف «ریشی سوناک» نخست وزیر جدید این کشور، عصر سه شنبه برگزار می شود.
تابوت ملکه الیزابت دوم روز یکشنبه از کاخ بالمورال، اقامتگاه سلطنتی تابستانی در اسکاتلند خارج شد، جایی که وی روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. تابوت ملکه الیزابت دوم مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت و طی چند سفر چند ساعته در اسکاتلند از شمال به جنوب منتقل خواهد شد. در این سفر نسبتا طولانی تابوت ملکه چند ساعت در شهر‌های مختلف متوقف خواهد شد و نهایتا به کاخ هولی‌رود منتقل می‌شود. فردا از این کاخ سلطنتی به همراه خاندان سلطنتی تشییع شده و مردم ادای احترام خواهند کرد. مراسم خاکسپاری پیکر ملکه روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد.
رئیس جمهور اوکراین در جشن روز پرچم شرکت می‌کند و به اوکراینی‌ها وعده آزادی کامل داد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز سه شنبه در مراسمی به مناسبت روز پرچم ملی در کی‌یف، پایتخت این کشور شرکت کرد. زلنسکی در یک سخنرانی کوتاه گفت: پرچم ملی اوکراین در جایی که قرار است باشد، یعنی در تمام نقاط اوکراین که در حال حاضر تحت کنترل روس‌ها است، برافراشته خواهد شد و به شهروندان اوکراینی قول داد که آن‌ها را از اشغال روسیه آزاد کنند.
این پیشنهادات با استقبال و تأیید مرحوم سید احمد آقا مواجه می‌شود و نتیجه همان می شود که پیکر مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حدود سه روز با کیفیت خاصی در محل مصلای فعلی نگهداری و آن صحنه های ماندگار در تاریخ به ثبت رسید و سپس در مکان فعلی به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ