شاهزاده چارلز که به تازگی به مقام پادشاهی در انگلستان رسیده طی دهه های اخیر، در سکوت و گاهی مخفیانه برای افزایش ثروت خود تلاش می کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا باید رسانه ملی را در حد گروگان جمله «اگر این‌ها بیایند ما می‌رویم» تقلیل دهیم؟ این اصلا چه حرفی است؟! مشخص است، آن شخصی که چنین برخوردی کرده و چنین موضعی گرفته، نگاه کلان به مسائل ملی ندارد. مسائل ملی،حزبی نیست و محدود به گروه و دسته‌ای خاص نمی‌شود.
هواداران یک تیم نروژی حاضر در لیگ دسته‌یک این کشور به نشانه اعتراض به VAR در میانه مسابقه تیم‌شان استادیوم را ترک کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
وستهم، آرسنال را تشویق کرده که پیشنهاد سوم و آخر را برای خرید دکلان رایس بدهد و این انتقال کشدار را تمام کند.
محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، هدایت تیم ملی فوتسال کویت را عهده دار شد.
هواداران تیم ناپولی‌ به ناکامی در کسب عنوان قهرمانی سری آ واکنش نشان دادند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و متهمان به ۵۰ فقره مال خری اموال مسروقه اعتراف کردند.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می‌دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت، تلاش کند که از طریق خرید دلار، مال‌اندوزی کند و به سود برسد، در مسیر کاهش ارزش پول ملی حرکت کرده است.
بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل سپاهان یکدیگر را در آغوش گرفتند.
روزنامه جوان نوشت: ثابتی که خود از ارکان برپادارنده رژیم شاه با اتکا بر نظامی پلیسی بود، اکنون بعد از گذشت سال‌ها از مرگ شاه، منتقد شاه شده و در صفحه ۵۹۱ کتاب «در دامگه حادثه» گفته است «شاه بیش‌تر به تملق و چاپلوسی و دستبوسی اهمیت می‌داد تا سلامت نفس افراد؛ در حالی که همین افراد به فساد و مال‌اندوزی آلوده بودند.
هافبک نفت مسجد سلیمان تقاضای کمک از مسئولین دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.
سرقت از گاراژها برای رد مال دختران
طبق مصوبه مجلس، التزام به پرداخت وجه به برندگان مسابقات سوارکاری، تیراندازی و شمشیربازی و مسابقه با تانک، هواپیما و سایر ادوات جنگی که کاربرد نظامی و دفاعی دارد، مشمول جرائم قمار نمی‌شود.
این استاد فلسفه در عین حال یاد آور شد: نمی توان در زمینی بازی کرد که خط کشی نشده است، ما باید خطوطی را ترسیم کنیم و خطوطی که ترسیم می‌کنیم باید مورد پذیرش عام باشد. باید بتوانیم حول حفظ استقلال ایران، عدم تجزیه ایران و حفظ منافع ملی کشور با سلایق و گرایشات گوناگون وحدت ببخشیم.
آرژانتین قهرمانی خود در جام جهانی 2022 قطر را تا حد زیادی مدیون سنگربان خود امیلیانو مارتینز و بازی‌های ذهنی او است.
مال باخته، زورگیرها را شناخت!
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان متهم را شناسایی کنند.
روایت خبرنگار ورزش سه از حضور در جمع هواداران زن پرسپولیس و شعف نود دقیقه‌ا شان...
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: کل رد مال بابک زنجانی ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون یورو است و در مورد الباقی طلب وزارت نفت با همکاری ضابطین و نظارت دادسرای تهران اقدامات خوبی انجام شده است. سرنخ‌های بسیار خوبی از اموال وی به دست آمده است و اکنون هم بابک زنجانی در زندان است.
گران ترین پیراهن های این فصل بوندس لیگا مربوط به تیم های سرشناسی چون بایرن و دورتموند نیست.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ