رونالد آرائوخو معتقد است بارسلونا باید لیونل مسی را برگرداند. او کریم بنزما را بهترین مهاجمی می داند که برابرش قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، تاکید کرد که دلیل حرکت مضحکش در بازی با ختافه تصور حضورش در خارج از زمین بود.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.
رونالدو آرائوخو، کاپیتان جوان بارسلونا، پیروزی بی حرف و حدیث مقابل رئال را نشانه قدرت تیمش دانست.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسا، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازگشت مسی به بلوگرانا است. او همچنین از وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین مهاجم حال حاضر دنیا یاد کرد.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم حمایت کرد و درهای بارسا به روی ستاره بزرگ آرژانتینی همیشه باز است.
در ادامه برنامه‌های ژاوی برای جوان‌گرایی در بارسلونا فصل آینده رونالد آرائوخو به عنوان یکی از کاپیتان‌های این تیم معرفی خواهد شد.
رونالد آرائوخو در پایان ال‌کلاسیکو از ناحیه ران پای چپ مصدوم شد و ممکن است چند هفته دور از میادین بماند.
امشب برای پنجمین بار رونالد آرائوخو به سمت راست خط دفاعی بارسا خواهد رفت تا مامور مهار وینیسیوس باشد.
نمی‌توان آمار خط دفاعی بارسا زمانی که رونالد آرائوخو در زمین است را با زمانی که او در دسترس نیست، مقایسه کرد.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، می‌تواند تیمش را در بازی برابر رئال مادرید همراهی کند.
اخراج رونالدو آرائوخو در نیمه دوم بازی بارسا و والنسیا باعث شد بلوگرانا حدود نیم ساعت پایانی این دیدار را 10 نفره دنبال کند.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا اعلام کرد که دوست دارد لیونل مسی در تابستان سال جاری به این باشگاه برگردد.
رونالد آرائوخو تنها مشکل بارسا در فصل جاری را عدم توانایی در زدن گل‌های بیشتر و تمام کردن کار حریف مقابل می‌داند.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا معتقد است پس از فتح سوپرجام اسپانیا، دوره ای جدید در این باشگاه شروع شده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد که اجازه حضور رونالد آرائوخو در اردوی جام جهانی تیم ملی اروگوئه را صادر کرده است.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در متن یک اتفاق عجیب قرار داشته است.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسا، که در بازی دوستانه با ایران مصدوم شده بود بعد از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی امروز به بارسلون بازگشت.
هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.
مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ