سفارت روسیه در ایروان اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص دست داشتن در انفجار اخیر در یک مرکز تجاری در پایتخت ارمنستان را به شدت رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در حضور خبرنگاران گفت که شواهد دست داشتن اوکراین در تخریب سد کاخوفکا آنقدر زیاد و مشخص است که رد آنها دشوار است.
سخنگوی دولت روسیه ضمن رد ادعاها درباره دست‌داشتن این کشور در انفجار سد کاخوفکا تأکید کرد که ارتش اوکراین به دلیل شکست‌های اخیر این خرابکاری را انجام داده است.
رئیس‌جمهور اوکراین منکر دست داشتن این کشور در حمله پهپادی شب گذشته به کاخ کرملین روسیه شد.
سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای دست داشتن مسکو در درز اطلاعات محرمانه پنتاگون، تمایل به مقصر دانستن روسیه در همه اتفاقات را یک «بیماری همه‌گیر» توصیف کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز گفت: دست داشتن کی یف در قتل «تاتارسکی» گواهی بر استفاده آن ها از روش های تروریستی است.
یک بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا، احتمال دست داشتن عوامل خارجی در ایجاد عارضه ناشناخته و مبهم سندرم «هاوانا» در میان دیپلمات های این کشور را ضعیف دانست.
نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوکراین گفت که غرب خواهان تضعیف روسیه و از هم گسیختگی چین است تا خودش دست برتر را در جهان داشته باشد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: مقامات آمریکا به این موضوع که در انفجارهای خط لوله نورد استریم دست داشته اند، اعتراف کردند.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
سخنگوی وزارت خارجه چین خواستار شفاف سازی موضوع دست داشتن آمریکا در انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه شد.
سخنگوی کاخ سفید هر گونه دست داشتن این کشور در انفجارهای خطوط لوله گازی روسیه را نادرست دانست.
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که دولت این کشور در طراحی اقدام خرابکارانه ای که منجر به انفجار خطوط لوله گازی روسیه به اروپا شد، دست داشته است.
دادستان کل آلمان پس از مدت‌ها سرانجام اذعان کرد که هیچ مدرکی دال بر دست داشتن روسیه در انفجار خطوط لوله نورد استریم وجود ندارد.
یک مقام امنیتی اوکراین مدعی شد شواهدی از دست داشتن روسیه در حملات موشکی به لهستان در اختیار دارد.
رئیس سرویس اطلاعاتی روسیه می گوید شواهد حاکی از دست داشتن انگلیس و کشورهای غربی در انفجار خطوط لوله نورد استریم است.
اورال اوفا در دومین مسابقه خود در کاپ روسیه به پیروزی دست یافت.
سفیر روسیه در لندن از شواهدی سخن گفت که بر دست داشتن مستقیم دولت انگلیس در نبرد اوکراین صحه می گذارد.
وزارت دفاع انگلیس دست داشتن در انفجار خطوط لوله گازی روسیه را تکذیب کرد.
روسیه نیروی دریای انگلیس را به دخالت در «حمله تروریستی» به خطوط لوله نورد استریم، متهم کرد.
داستان دختری که توسط مادر ژیمناست‌اش رها شده بود دست کم تا زمانی که ده سال بعد حقیقت آشکار شد به اندازه کافی معتبر به نظر می‌رسید. ماریا آدلا یا هر نامی که داشته باشد احتمالا تا چند سال دیگر با هویتی دیگر و شاید چهره‌ای جدید دوباره ظاهر خواهد شد.
سرویس اطلاعاتی روسیه، اوکراین را به دست داشتن در قتل داریا دوگینا، دختر الکساندر دوگین، نظریه‌پرداز روس متهم کرده که به مواضع ملی‌گرایانه افراطی مشهور است.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ