بلینکن گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در نیجر اتفاق افتاد و آنچه اکنون ادامه دارد توسط روسیه یا واگنر تحریک نشده است اما آنها سعی می‌کنند از این وضعیت بهره‌برداری کنند».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه آمریکا نسبت به تاثیر منفی فساد دولتی در اوکراین بر اثربخشی کمک‌های اقتصادی خود به اوکراین هشدار داد.
سازمان غذا و داروی آمریکا به قدری نگران این عوارض جانبی بود که روی بسته لکمبی برچسب «اخطار» به معنی احتمال وجود داشتن بالاترین سطح عوارض را زده است.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
پس از آنکه دولت چین ورود تراشه حافظه شرکت آمریکایی میکرون به صنایع کلیدی داخلی را به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع کرد، ارزش چند تراشه ساز کره جنوبی و چینی بالا رفت.
آمریکا نگران عواقب افشای اطلاعات ناشی از لو رفتن اسناد مرتبط با جنگ اوکراین است.
بیل نلسون رییس ناسا معتقد است در صورتیکه چین در رقابت برای اکتشاف ماه از آمریکا پیشی بگیرد، احتمالا بخشی از خاک سیاره را تصرف کند.
شورای امنیت ملی آمریکا امروز با مداخله در امور داخلی پکن اعلام کرد: ما از فعالیت تحریک آمیز نظامی چین در نزدیکی تایوان نگران هستیم‌!
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
به نظر می‌رسد سردار آزمون مشکل خاصی برای جدال با آمریکا نداشته باشد.
تیم ملی ایران اگرچه به یک پیروزی تاریخی مقابل ولز رسید اما نتوانست بدون تلفات این کار را انجام دهد.
معاون وزیر امور خارجه کوبا گفت: مریکایی‌ها باید اول از همه نگران مشکلات حقوق بشری در داخل کشور خود باشند.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود، به حمایت از کریستین پولیشیچ پرداخته است.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه واشنگتن نگران تعمیق روابط ایران و روسیه است، اعلام کرد که کشورش منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) خارج نمی‌شود.
ایالات متحده در تلاش است با پیامدهای محدود کردن صادرات تراشه به چین مقابله کند که می‌تواند به طور ناخواسته به زنجیره تأمین نیمه هادی و صنعت آی تی این کشور آسیب برساند.
مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم ها با اشاره به اینکه تهران از نشست شورای حکام و نتایج آن نگران نیست، تأکید کرد که با وجود فشارهای دولت آمریکا همچنان به دستیابی به توافق نزدیک هستیم.
مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم ها با اشاره به اینکه تهران از نشست شورای حکام و نتایج آن نگران نیست، تأکید کرد که با وجود فشارهای دولت آمریکا همچنان به دستیابی به توافق نزدیک هستیم.
عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به توافق، گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که توافق نمی‌تواند ایران را در بعد هسته‌ای به گونه‌ای محدود کند که دیگر نگرانی و دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
رقابت فناوری قدرت‌های بزرگ یک تحول نگران کننده برای دولت‌های خاورمیانه است. با این وجود، رقابت فزاینده فناوری ایالات متحده و چین روابط در حال شکوفایی کشورهای خاورمیانه با چین را به چالش می‌کشد و ایالات متحده متحدان منطقه‌ای خود را تحت فشار فزاینده قرار می‌دهد.
شبکه خبری سی ان ان از وجود نگرانی های شدید در کاخ سفید پیرامون اسنادی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عمارت شخصی خود در فلوریدا منتقل کرده است، خبر داد.
برخی مقامات دولت آمریکا بر لزوم بررسی موضوع کشف اسناد محرمانه از اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور تاکید دارند.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ