سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ قاطع به مزدوران خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده در شرق استان ابین کشته شدند.
بلینکن گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در نیجر اتفاق افتاد و آنچه اکنون ادامه دارد توسط روسیه یا واگنر تحریک نشده است اما آنها سعی می‌کنند از این وضعیت بهره‌برداری کنند».
پارلمان یمن دیدارهای مکرر و مشکوک سفیر آمریکا با فرماندهان نیروهای مزدور در اراضی اشغالی این کشور را محکوم کرد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا گفت: مزدوران دشمن، با کاهش تعداد پروازها در روند رزرو بلیط مسافران در فرودگاه صنعا اختلال به وجود آورده‌اند.
وزارت دفاع روسیه از حضور گسترده مزدوران کشورهای غربی در جنگ اوکراین خبر داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
خبرگزاری فرانسه با انتشار گفت‌وگویی از یک ژاپنی دیگر که به جمع مزدوران حاضر در اوکراین پیوسته، اعلام کرد هم‌اکنون مزدورانی از ۳۳ کشور در جنگ علیه روسیه حضور دارند.
گردان‌های القدس از شهادت یکی از فرماندهان خود در حومه دمشق به دست مزدوران رژیم صهیونیستی خبر داد.
رئیس کمیته تحقیقات روسیه دستمزد مزدوران خارجی اجیرشده برای جنگیدن به نفع اوکراین را فاش کرد.
هجمه سعودی اینترنشنال به قهرمانان تیم ملی کشتی بعد از شکست در پروژه تحریم ورزش ایران همچنان ادامه دارد.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن ۶ مزدوران وابسته به امارات در استان أبین یمن، خبر دادند.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، چند کارخانه و کارگاه تولیدات نظامی در مناطقی از اوکراین هدف حملات نظامی این کشور قرار گرفت.
منابع یمنی از شهادت یک کودک ۸ ساله در تیراندازی مزدوران ائتلاف سعودی در استان تعز خبر دادند.
نائب رئیس مجلس طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی، گفت: این فاجعه دیگر بار، اوج ناجوانمردی مزدوران استکبار را نمایان ساخت.
یک شهروند غیرنظامی یمنی به ضرب گلوله تک تیراندازان مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در استان تعز به شهادت رسید.
زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه آرامش در سیستان و بلوچستان حاکم است، گفت: مزدوران تجزیه‌طلب نمی توانند در صفوف به‌هم‌پیوسته ملت رخنه کنند.
منابع خبری از درگیری میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف ریاض خبر دادند.
وزیر اطلاعات گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو‌های مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.
درگیری مزدوران ئتلاف متجاوز باهم در تمامی استان های یمن تازگی ندارد، از همان آغاز نبرد ائتلاف سعودی-اماراتی در سال ۲۰۱۵ علیه مردم یمن، مزدوران آنها در این کشور دچار اختلاف شدند.
رئیس جمهور همچنین به توطئه تفرقه‌افکنان و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی در افغانستان اشاره کرد و گفت: کسانی که مجلس عزای حسینی را در افغانستان به خاک و خون می‌کشند، همان یزیدیان زمان و ایادی استکبارند که درصدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ