اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
عمران‌زاده گفت: در مورد آسیب‌های ترافیکی و حمل و نقل می‌توان اینگونه عنوان کرد که هنگام افزایش جمعیت، وسایل نقلیه افزایش پیدا کرده و به تبع آن، ترافیک نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین نیاز به افزایش وسایل حمل و نقل عمومی و نیاز به احداث معابر شهری جدید نیز زیاد می‎شود.
مهران فرقانی نسبت به حضور امیر قلعه‌نویی در اردوی تیم امید واکنش نشان داد.
رئیس جمهور برزیل با امضای فرمانی، دسترسی به سلاح گرم در این کشور را محدود کرد.
سحرگاه سوم خرداد ۱۳۵۹، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با اتمام عملیات عمرانی پروژه تصفیه خانه مکانیزه مسیل باختر ۲ هزار متر مربع فضای سبز در سطح فوقانی این تصفیه‌خانه احداث و فضاهای سبز منطقه ۸ تهران افزایش یافت.
رئیس‌جمهور روسیه با امضا فرمانی شهروندان گرجستانی را گرفتن روادید برای سفر به این کشور بی‌نیاز کرد.
بنا به فرمانی که رئیس جمهور روسیه امضا می‌کند شمار دیگری از سربازان روسی به میدان نبرد با اوکراین اعزام می‌شوند.
مطهری گفت: انقلابی عمل کردن یعنی مطابق عقل عمل کردن. در برخی موارد دولت خوب عمل نکرده است. مثلا می‌توانست برجام را زودتر به نتیجه برساند که این کار را نکردند. می‌توانست با آژانس انرژی اتمی زودتر به توافق برسد که این کار را نکردند.
بشار اسد با صدور فرمانی به منظور اصلاح در ساختار کابینه این کشور، پنج وزیر جدید منصوب کرد.
سرپرست تیم فوتبال امید اعلام کرد سرمربی این تیم از بین یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی تا آخر این ماه انتخاب خواهد شد.
شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به ضعیف بودن دسترسی آتش‌نشانی به طبقات فوقانی برخی از بلوک‌های شهرک اکباتان گفت: درخواست بازطراحی در باغچه‌ها و معابر داخلی ارائه شده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که رئیس‌جمهور اوکراین با صدور فرمانی اجرایی ده‌ها شخصیت فرهنگی و سرشناس این کشور را به فهرست تحریم‌ها علیه مسکو اضافه کرده است.
در نشست اخیر اعضای هیات رییسه در مورد سرمربی تیم امید تصمیم گیری نشد اما مهران فرقانی از سوی فدراسیون فوتبال جایگزین فراز فاطمی شد.
با تصمیم مهدی تاج، مهران فرقانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد.
مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۶ سال آسیا با قهرمانی پارسا فرقانی پایان یافت.
آنفلوآنزا بیماری ویروسی است که دستگاه فوقانی تنفس و خود ریه را درگیر می‌کند، درست مثل کرونا با همان میزان درگیری. تنها تفاوت آنفلوآنزا با کرونا میزان سرایت آن است که کمی آنفلوآنزا دل رحم‌تر از کرونا بوده و آمار سرایت آن نسبت به کرونا کمتر است.
شبکه الجزیره با انتشار ویدئویی نوشت: ولادیمیر پوتین با صدور فرمانی تاکید کرد که ارتش روسیه می‌تواند از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. حالا مشاهده شده یگان هسته‌ای ارتش روسیه با قطار به مرز اوکراین در حال حرکت است
امیر کویت با صدور فرمانی شیخ احمد نواف الاحمد الصباح را به عنوان نخست وزیر جدید این کشور منصوب کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین فرمانی را در راستای اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع این کشور مبنی بر عدم امکان مذاکره با روسیه در زمان ریاست‌جمهوری پوتین امضا کرد.
نخست وزیر ژاپن با صدور فرمانی دستور داد که برای شرایط پیش بینی نشده آماده شوند.
لیتوانی با صدور فرمانی سراسری ورود شهروندان روسیه حتی با ویزای فعال شینگن را هم ممنوع اعلام کرد.
لیتوانی با صدور فرمانی سراسری ورود شهروندان روسیه حتی با ویزای فعال شینگن را هم ممنوع اعلام کرد.
بامداد یکشنبه «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین طی فرمانی لازم‌الاجرا از همه نظامیان و غیرنظامیان خواست فوراً منطقه «دونتسک» را که خط مقدم درگیری‌ها با روسیه است، تخلیه و عقب‌نشینی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ