سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، بخش ثابت سیاست خارجی رژیم آمریکاست که در پیام نوروز هر ساله مقامات آن نیز خود را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
سازمان منافقین به علت سابقه طولانی در دشمنی و جنایت با ملت قهرمان ایران توانسته است کوله‌باری از تجربه در حوزه‌های اقدامات تروریستی کسب کند. این مسئله موجب شده که اتفاقاتی مخرب در ایران حادث گردد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم و با سیاست‌ها و روش‌های آنان آشنا هستیم، گفت: می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آن‌ها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس گفت: به یاری خداوند و حمایت مردم همیشه در صحنه، در جنگ نرم نیز دشمنان را ناامید و توطئه آن‌ها را خنثی خواهیم کرد.
کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران با اشاره به تحرکات اخیر دشمن گفت: محاسبات دشمن درباره ملت ایران به رغم هزینه‌های گزاف غلط از آب درآمد و آشوب‌ها به جایی نرسید.
کنعانی درباره حضور پرویز ثابتی رئیس ساواک در تجمع ضد انقلاب در آمریکا که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفت: دولت‌های مدعی حقوق بشر تبدیل به مأمن و ملجأ جنایتکاران شدند. فرد جنایتکاری با چنین سابقه‌ای در قلب کشور مدعی حقوق بشر حضور دارد و اگر پرونده اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا را فهرست کنیم فهرست عریض و طویلی خواهد بود. این هم یکی دیگر از نماد‌های دشمنی دولت آمریکا با دولت و ملت ایران است.
سپاه در بیانیه‌ای از حضور حماسی، پرشکوه، حیرت‌انگیز و دشمن‌شکن ملت عظیم‌الشأن ایران در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، این حماسه را نمایش سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ملت ایران ندارد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران تحت تاثیر فضا سازی های دشمن قرار نخواهند گرفت.
وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از حرکت دشمن علیه ملت ایران را آشکار کردند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دشمن با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌ها، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته اظهار کرد: در این جنگ تفاله‌های سلطنت‌طلب، منافقین کوردل و گروهک‌های تروریستی، عمله‌ میدانی دشمن هستند.
این رویداد تاسف برانگیز بر همگان حجتی شد که ببینند دشمن بر خلاف شعار‌های ظاهری و دراز کردن دستان پولادین با دستکش مخملین در دشمنی با ملت ایران مصمم‌تر و مترصد لحظه‌های کوچک برای وارد کردن ضربه به ملت و کیان اسلامی است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم کردم اقدامات هنجار شکنانه‌ی عده‌ای معدود و فریب خورده در حوادث اخیر، بیانیه‌ای منتشر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ملت ایران در مقابل دشمن و جریان کفر ایستادگی کرد.
جوانی بیان کرد: امروز بالغ بر ۱۶۰ کانال ماهواره‌ای تلاش دارند تا مردم ما را از نظام و رهبری دور سازند و بی‌تردید دشمن تلاش دارد تا توانمندی‌ها و دستاورد‌های ملت ایران دیده نشود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هرگز فهرست بلندبالا و بدعهدی آمریکا را فراموش نمی‌کند و همیشه مقابل چشم خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ