سخنگوی دولت با صدور پیامی درگذشت والده معاون حقوقی رئیس جمهور را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان روسیه در حادثه تلخ انفجار پمپ بنزین در شهر ماخاچ قلعه را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی‌های اخیر در مناطقی از الجزایر، جان باختن شماری از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی در مناطق جنگلی این کشور را به دولت و ملت الجزایر تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه سانحه تصادف قطار در ایالت اودیشای هند را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و زخمی شدن تعدادی از کودکان دانش‌آموز در پی وقوع تیراندازی در یک مدرسه در «بلگراد» را به دولت و ملت صربستان تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی برخورد دو قطار در شهر لاریسای یونان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، این حادثه را به ملت و دولت جمهوری یونان تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته شدن تعدادی از شهروندان روسیه در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در شهر نووسیبیرسک را به دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال وقوع زلزله در اندونزی ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه انفجار گاز در سلیمانیه را به دولت و ملت عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی جان باختن شماری از فلسطینیان در حادثه آتش‌سوزی در شمال نوار غزه را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهرواندن عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه انفجار در یک معدن در ترکیه که به جانباختن و مصدومیت جمعی از کارکنان آن منجر شد، را به خانواده‌های قربانیان، ملت ترکیه و دولت این کشور تسلیت گفت.
علی بهادری جهرمی گفت: شهادت تعدادی از نیروهای نظم و امنیت و جان باختن تعدادی از مردم ‎زاهدان درپی حمله تروریستی به پاسگاه و بیمارستان را تسلیت می‌گویم.
سخنگوی وزارت امور خارجه جان باختن شهروندان لبنانی و سوری در سواحل طرطوس را تسلیت گفت.
سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود درگذشت «مهسا امینی» را تسلیت گفت.
سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود درگذشت مهسا امینی را تسلیت گفت.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: تلخی برخی اتفاق ها به راحتی فراموش نمی شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی سانحه جاده‌ای در استان غازی آنتپ ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن دهها تن از شهروندان این کشور شد را به دولت و ملت ترکیه تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه جان باختن تعدادی از شهروندان الجزایری در پی اتش‌سوزی‌های گسترده را، به دولت و ملت الجزایر و خانواده‌های جانباختگان تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حادثه سیل اخیر در سودان که منجر به جان باختن تعدادی از شهروندان سودانی و آسیب زیرساخت‌های این کشور شد را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه آتش سوزی در کلیسایی در استان جیزه مصر که به جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور منجر شد، به دولت و ملت مصر تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان کوبا را که در حادثه در مخازن نگهداری سوخت را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان کوبا را که در حادثه در مخازن نگهداری سوخت را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ