در پایان مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام در دریاچه آزادی گیلان قهرمان بزرگسالان و مازندران قهرمان جوانان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبین نصری اولین قهرمانی آسیای خود را در بزرگسالان تجربه خواهد کرد.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان ایران با قهرمانی تیم اردبیل خاتمه یافت.
کاهش سهمیه بازیکنان در لیگ برتر باعث شده تا تیمهای پایه نیز در لیگ تهران دچار مشکلاتی شوند.
پس از تیم ژیمناستیک جوانان ایران، تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.
دومین روز مسابقات قهرمانی هاکی 5 بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در حالی به پایان رسید که تیم‌های آذربایجان غربی و سمنان به فینال مسابقات راه یافتند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، با اشاره به پتانسیل بالای نفرات تیم ملی جوانان در برخی اوزان، گفت: استراتژی اصلی ما کمک به تیم ملی بزرگسالان با توجه به تشکیل ۲ تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان است.
تیم ملی مچ اندازی با کسب 54 مدال رنگارنگ و کسب عنوان نایب قهرمانی بخش بزرگسالان به کار خود در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی پایان داد.
نفرات برتر تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و دانشجویان جهان پس از برگزاری مسابقات انتخاب مشخص شدند.
نفرات برتر تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و دانشجویان جهان پس از برگزاری مسابقات انتخاب مشخص شدند.
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا صبح امروز دوشنبه (۲۱ فروردین ماه) راهی قزاقستان شد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از 5 فروردین ماه برگزار خواهد شد.
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان در بخش زنان و مردان 7 و 9 اسفند در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
همزمان با تیم بزرگسالان، تیم امید پرسپولیس نیز در موقعیت حساس و سرنوشت‌ساز قرار دارد.
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
تیم خوزستان عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
مسابقات قهرمانی جودو بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی مردان با قهرمانی استان البرز به پایان رسید.
چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جودو بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی مردان با قهرمانی تیم استان البرز به پایان رسید.
سرمربی تیم امید کاراته کفت: تمرین با تیم بزرگسالان خیلی به تیم امید کمک کرد و مطمئنم به‌زودی و در آینده نزدیک نتیجه اتحاد تیم امید و بزرگسالان را می‌بینیم.
دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: ثوری می‌خواهد با تیم ملی جوانان به اسپانیا برود، اما کاش می‌توانست در اردن کنار تیم باشد.
با اعلام کادرفنی ترکیب تیم ملی بوکس بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 – اردن مشخص شد.
تیم ملی وزنه برداری ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا چهار نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ