لیگ برتر کانوپولو آقایان با برگزاری مسابقات هفته هشتم تا دهم فردا اول آذرماه در دریاچه آزادی دنبال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریح دمیرال، بازیکن ترکیه‌ای، برای سپری کردن آزمایشات پزشکی الاهلی عربستان در پاریس حضور دارد.
امروز مطالبی همچون ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با حضور 10 تکواندوکار از فردا در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.
ارومیه - برای جلوگیری از وقوع فاجعه زیست محیطی در دریاچه ارومیه، امروز باید حق این دریاچه را بدهیم، درغیر این صورت ظرف ۱۰ سال آینده این دریاچه حقش را با قهر فاجعه‌بار طبیعت پس می‌گیرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ مرداد) کمی ابری تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای ۳۲ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود و در صورت تصویب، انتخابات مجلس دوازدهم با قانون جدید برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فردا جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه برگزار می‌شود.
بخش نگران‌کننده این گزارش، اما هشدار درباره فرارسیدن ابربحرانی است که پیش‌تر کارشناسان فراوانی در شیپور هشدار آن دمیده بودند؛ خشک‌شدن دریاچه‌ای که ده‌ها کیلومتر اطراف آن باید خالی از سکنه شود و نمک آن به چشم هر جنبنده‌ای در شمال غرب ایران خواهد رفت. گزارش می‌گوید «ویژگی طبیعی تمامی تالاب‌ها و دریاچه‌ها تغییرات درون‌سالی پیکره آبی آنهاست. دریاچه ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه‌ساله تراز این دریاچه بین روز‌های مختلف سال متغیر بوده است.»
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فردا آخرین ملهت اسامی وزنه‌برداران ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به فدراسیون جهانی است.
از فصل بعد نام لالیگا دیگر لالیگا سانتاندر نخواهد بود و لیگ برتر فوتبال اسپانیا پس از عقد قرارداد با EA Sports، تغییر نام می دهد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تلاش برای صدور ویزای بهروز عطایی در روز تعطیل خبر داد گفت: ۵ نفر از اعضای تیم ملی ظهر امروز به ایران برمی‌گردند.
تیم ملی کبدی ایران در سومین دیدار خود درمسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره‌جنوبی به برتری رسید.
فردا چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ قیمت وارداتی انواع چای نهایی و ثبت سفارش آن آغاز خواهد شد.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال از فردا به صورت رسمی کارش را در این تیم آغاز می‌کند.
با انجام قرعه کشی روز پنجم رقابت‌های جهانی تکواندو باکو 2023، نمایندگان سبک وزن ایران حریفان خود را شناختند.
در روز دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی قرقیزستان، برادران گرایی در اوزان 72 و 77 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.
دریاچه آزادی فردا 21 آذر میزبان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر 23 سال بانوان خواهد بود.
سرپرست واحد پیوند و فراهم‌آوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و همکاری شرکت دانش‌بنیان دانشگاهی نیسپا موفق به انجام عمل اهدا از فرد دهنده با مرگ حتمی شدیم، افزود: این عمل در مورد سه متوفی انجام و اعضای حیاتی بدن آن‌ها از جمله کلیه، کبد، پانکراس، روده و بافت‌های دریچه قلب جدا و به افراد گیرنده اهدا شد.
مشهد ـ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط‌بان حافظ دریاچه ملی بزنگان هنگام حفاظت و حراست از این اثر طبیعی توسط ۲ فرد ناشناس با ضربات چاقو مصدوم شد.
المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته آب‌های آرام از فردا 17 مهر با برگزاری مسابقات بانوان در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت اثبات تقصیر هر فردی در ارتباط با مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه نمک بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.
مهم نیست بیماری تا چه حد شدید باشد؛ آلزایمر یا هر بیماری ذهنی مرتبط دیگر، باعث می‌شوند فرد مبتلا آرام‌آرام نام افراد، مکان‌ها، چهره‌ها و در نهایت ذره‌ذره بخش‌های شخصیت خود را به فراموشی بسپارد. آنتونی هاپکینز تمامی این وقایع را به نحو احسن به تصویر می‌کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ