دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: یک مدرسه هفت کلاسه در روستای چندوکان شهرستان قصرقند و دیگری در روستای هوت آباد شهرستان چابهار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساوه- وزیر کشور گفت: مشارکت بسیار خوب متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس برای ثبت نام نشان می‌دهد که یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری را در پیش خواهیم داشت.
رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب و بازنگری طرح هادی هفت روستا در قالب ۵ طرح خبر داد و گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های هادی روستایی ضرورت دارد.
قجری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۸ مجمع برخط برگزار شده است و بیش از ۱۰ هزار سهامداران توانسته اند از ابتدای سال به شکل برخط در مجامع شرکت کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تامین اتوبوس برای تردد در شهرهای جدید خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور، از حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در این مراسم خبر داد.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
در قرارداد بین ایران و چین تا ۸۰ درصد از پروژه توسط پیمانکاران و مهندسان ایرانی استفاده خواهد داشت.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و یک شرکت دانش بنیان نیازهای گلوگاهی و استراتژیک نفتی برطرف می شود.
«همایش تجلیل از مدیران شرکت‌های دانش بنیان شبکه همکار دفاعی» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) گفت: ۱۰۰ هزار دانشمند جهان اسلام با مشارکت در برنامه های بنیاد مصطفی(ص) در شبکه این بنیاد هستند که از ۹۰۰ مرکز علمی جهانی شناسایی شده اند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط مشارکتی مورد حمایت بنیاد از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ میلیون دلار از محصولات خود را صادر کرده‌اند.
با حمایت و مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ بنگاه کوچک و متوسط با ۲۲۰ هزار نفر مشغول به کار شدند.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضای تفاهم نامه برای ساخت اولین محله الگو در شهر تهران با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: یک مدرسه هفت کلاسه در روستای چندوکان شهرستان قصرقند و دیگری در روستای هوت آباد شهرستان چابهار قرار دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: حرکت از اقتصاد متکی بر نفت به سمت اقتصاد با مناسبات جدید خلق ثروت و اقتصاد دانش بنیان بدون مشارکت شبکه بانکی کشور میسر نیست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفدهمین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت به ضرورت پویایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.
با همکاری و مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر احیای زیست‌بوم نوشت‌افزار ایرانی، صادرات این محصولات نیز آغاز شده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از همکاری این بنیاد با شهرداری برای ساخت ۴ هزار واحد مسکونی مشارکتی در شهر تهران طی یک ماه آینده خبر داد.
در دوره مدیریت جدید سینما، به جز مورد استثنایی اعلام مشارکت بنیاد فارابی در فیلم‌هایی که در جشنواره فجر پیشین داشت، شاهد اعلام ریزهزینه‌‌های سازمان سینمایی و زیرمجموعه‌هایش نظیر بنیاد فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند، انجمن سینمای جوان و موسسه سینماشهر نبودیم. در واقع آنچه سایت سازمان سینمایی نشان می‌دهد، آخرین عملکرد سازمان سینمایی در حوزه شفافیت به تیر و مرداد سال 1400 بازمی‌گردد و پس از آن، همه چیز متوقف شده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ