اندام‌های اهدایی انسان برای پیوند‌های نجات دهنده با کمبود مواجه هستند. اندام‌های خوک به عنوان یک جایگزین بالقوه ظاهر شده‌اند تا حدی به این دلیل که خوک‌ها به راحتی پرورش می‌یابند و اندام‌های آنان از نظر اندازه شبیه اندام‌های انسان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال الاتحاد عربستان حاضر است برای به خدمت گرفتن مهاجم لیورپول، هر سال 90 میلیون یورو به او بپردازد.
فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: برای رفتن از کشور پیشنهاد‌های اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد، ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیز‌هایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلندها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلند‌ها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی ستاره فرانسوی باشگاه رئال از جمع کهکشانی‌ها، شایعاتی درباره پیشنهاد هنگفت یک باشگاه عربستانی به وی مطرح شده است.
باشگاه الهلال عربستان قصد دارد با پیشنهادی اغواکننده مهاجم ایرانی پورتو را جذب کند.
به گفته بنیاد دونورکایند، این مرد اسپرم خود را حداقل به ۱۳ کلینیک‌‌ در هلند و کلینیک‌هایی در دیگر کشورها اهدا کرده است.
سرمربی سابق رئال مادرید در انتظار دریافت دو پیشنهاد اغواکننده برای بازگشت به نیمکت داغ مربیگری است.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی، چهره پرآوازه فوتبال ایران در جهان، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. این در حالی است که تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
طی مراسمی با حضور مسئولان ورزش کشور از مدال آوران پارالمپیکی که مدال خود را به شهید سلیمانی تقدیم کرده بودند، تجلیل شد.
ساناز دهقانی، گفت: آشنایی خانواده اهدا کننده عضو با گیرنده عضو، تبعاتی دارد که بهتر است با یکدیگر آشنا و هم کلام نشوند.
گاهی بر اساس شرایط و در راستای حفظ سلامت اهداکننده و گیرنده خون و فرآورده‌های خونی، برخی افراد از اهدای خون به صورت دائم یا موقت معاف می‌شوند.
اشرف حکیمی که پنالتی آخر مراکش مقابل اسپانیا را زد می توانست برای لاروخا به میدان برود.
ستاره چهار دوره برزیل در جام‌های جهانی و ریچارلیسون پس از دیدار کره‌جنوبی ملاقاتی صمیمانه و فراموش نشدنی با هم داشتند.
محمد معتمدی، خواننده‌ای که به عنوان اجراکننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی از او نام برده می‌شد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، رسما خبر ساخت قطعه‌ای جدید را رد کرد و نوشت که مطلع شده که به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده است ولی در این شرایط لبش به صحبت کردن هم باز نمی‌شود چه برسد به آواز خواندن.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند از بافت اهدا کننده مرگ مغزی و فوت شدگان، محصولی بدون سلول را تبدیل به داربستهایی برای پیوند در راستای ترمیم برخی بیماریها تولید کنند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند از بافت اهدا کننده مرگ مغزی و فوت شدگان، محصولی بدون سلول را تبدیل به داربستهایی برای پیوند در راستای ترمیم برخی بیماریها تولید کنند.
سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا گفت: آمریکا در حال هماهنگی و رایزنی با متحدان اروپایی امضاکننده این توافق (انگلیس، فرانسه و آلمان) است.
محققان به طور موفقیت آمیز گروه خونی ۳ اهدا کننده کلیه را تغییر داده اند. این دستاورد ذخیره کلیه های موجود برای پیوند عضو را به خصوص در گروه های اقلیت قومی افزایش می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ