طی مراسمی با حضور مسئولان ورزش کشور از مدال آوران پارالمپیکی که مدال خود را به شهید سلیمانی تقدیم کرده بودند، تجلیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: تیم ما دل شیر برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی دارد، اما این دل خیلی خونین است.
قهرمان وزنه‌برداری جهان و پارالمپیک از عدم پرداخت حقوق توسط صندوق حمایت از قهرمانان، پرداخت حواله خودرو در فوتبال و بی‌توجهی به مدال‌آوران سایر رشته‌ها انتقاد کرد.
رقابت‌های پاراشنای قهرمانی جهان در حالی در منچستر انگلیس به پایان رسید که شناگران ایران از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماندند.
مهدی اولاد با کسب دومین مدال خود در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، ششمین مدال کاروان ایران در این مسابقات را بدست آورد.
قهرمان پارالمپیک توکیو دلیل تغییر کلاس‌بندی، موفق به حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیره نشد.
بانوی ملی‌پوش تیم پارادوومیدانی ایران موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان شد.
امان‌الله پاپی ضمن کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، به مدال طلای رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان و پارالمپیک پس از مدت‌ها مصدومیت، تمریناتش برای حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های پاراآسیایی را آغاز کرد.
دامغان- «زهرا برناکی» قهرمان ۳۳ ساله رشته ورزشی دو و میدانی تیراندازی با تفنگ بادی پارالمپیک ایران، بر اثر سقوط از ساختمان دار فانی را وداع گفت.
رکورددار آسیا و جهان در پرتاب نیزه گفت: با وجود این که رکورددار آسیا و جهان در پرتاب نیزه هستم و مسوولین مرتب قول استخدام در ارگانها و نهادهادی دولتی را به من می‌دهند اما هنوز هم بیکارم.
از قهرمانی در لیگ برتر تا رویای حضور در پارالمپیک پاریس؛ پنج سال زندگی روی ویلچر بر پادوانی سخت گذشته و او هدف بزرگی در سر دارد.
قهرمان پارالمپیک تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با تاکید بر پرداخت پاداش یکسان به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گفت: پیگیر اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی هستیم.
قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: برای ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم کار سختی را پیش رو دارم.
پای صحبت اولین بانوی مدال‌آور تاریخی دوومیدانی در پارالمپیک توکیو نشستیم، او درباره نحوه ورودش به ورزش و سختی‌های زیادی که برای رسیدن به موفقیت در رشته والیبال نشسته و سپس دوومیدانی تحمل کرده است، سخن گفت.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران موفق به کسب سهمیه حضور در پارالمپیک 2024 پاریس شد.
ملی پوش تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان در مسابقات جهانی امارات، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.
ملی‌پوشان تیم‌های والیبال نشسته مردان و بانوان ایران در غیاب مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک به ایران بازگشتند.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو بعد از پایان محرومیتش گفت: تلاشم بر این است که در جهانی پاریس و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دوباره خود را ثابت کنم.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با تمرینات خوبی که بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتم، هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات بین‌المللی مراکش است.
قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاشم بر این است که با رکوردشکنی در این مسابقات، بهترین عملکرد را بعد از پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه داشته باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ