در دقایق ابتدایی بازی سپاهان و پرسپولیس، برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری پنالتی اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از این روز به عنوان «یوم التوپ» هم یاد می‌کنند که آشکار است به لحاظ دستوری درست نیست، اما نه محمد علی شاه و نه مشروطه خواهان به دستور زبان نمی‌اندیشیدند به دستوری می‌اندیشیدند که آرمان مشروطه را می‌خواست بر باد دهد
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که قصد داشت تیمش را در بازی برابر والنسیا از میدان خارج کند اما داور مانع شد.
داور بازی چوکا و شمس‌آذر در مورد اتفاقات این بازی اظهارنظر کرده است.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: داور می‌توانست دو پنالتی دیگر برای ما بگیرد.
برای سی و چهارمین دربی متوالی، یک داور ایرانی جدال پرسپولیس و استقلال را قضاوت خواهد کرد.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدئوی مربوط به برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد، یکباره دیگر به قضاوت داوران علیه این تیم معترض شده است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از شکست مقابل میلان تصمیمات داور بازی را زیر سوال برد.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
گفته می‌شود که این جانور وحشت زده به یک افسر پلیس و حداقل چهار وکیل حمله کرده است. یکی از وکلای حاضر در این ساختمان، در حالی که می‌خواست با بیل و چوب، این حیوان وحشی را از خود دور کند، توسط یوزپلنگ مورد حمله قرار گرفت.
سرپرست آلومینیوم پس از دیدار با هوادار، به انتقاد از عملکرد داور این مسابقه پرداخت.
سردسته این باند حرفه‌ای، یک مرد سابقه‌دار است که بار‌ها به جرم‌های مختلف به زندان رفته است. او آخرین بار وقتی از زندان آزاد شد می‌خواست خودش رئیس باشد و به بقیه دستور بدهد. برای همین دزدان را دور خودش جمع و خلاف‌ها را یکی‌یکی لیست کرد و نقشه‌هایشان را به اجرا درآورد. او برای اینکه سهم اعضای گروهش را درست‌ودقیق پرداخت کند، وظیفه هرکدام از اعضا و نحوه خلافکاری‌هایشان را در یک دفترچه ثبت کرده بود
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم.
مهاجم ملوان می‌گوید داور باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
مروه می‌گوید: می‌خواستم در نقاط دور به زنان خدمت کنم تا هرگز شاهد از دست دادن جان یک مادر در هنگام زایمان نباشیم. در عوض او اکنون در خانه می‌ماند تا به شش خواهر و برادر کوچک‌ترش بیاموزد، در حالی که پدرش، تنها نان‌آور خانواده، به‌عنوان یک سبزی‌فروش درآمد کسب می‌کند.
شیمون مارسینیاک از سوی فیفا به عنوان داور دیدار فینال جام جهانی 2022 بین آرژانتین و فرانسه انتخاب شده است. ولی این داور لهستانی کیست؟
صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مراکش، پیروزی این تیم مقابل پرتغال را تحت تاثیر قرار داده است.
تیم فوتبال اکوادور در حالی که نمایش تحسین برانگیزی در سه دیدار مرحله گروهی داشت درنهایت با شکست مقابل سنگال از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد صحنه برخورد توپ به دست سادیو مانه، مشکوک بوده است.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طراحی بیماری کرونا یک طراحی بسیار گسترده بود که به‌دنبال آن متأسفانه نسل جوان حدود سه سال از مدرسه و دانشگاه دور شدند و با یک تلفن همراه هوشمند که در اختیارشان بود در جامعه رها شدند، در میدانی که دشمن آن را می‌خواست.
مهدی ترابی پس از پیروزی برابر هوادار پاسخ روشنی درباره احتمال دعوتش به تیم ملی نداد.
انزلی- سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیمش می‌توانست برنده بازی باشد، گفت: داور بازی تمرکز لازم را برای اداره بازی نداشت.
مظاهری می‌گوید: بعد از بازی، بازیکن نساجی به من گفت که در آن صحنه می‌توانست دوباره بلند شود و توپ را دنبال کند و گل بزند. من هم گفتم خدا را شکر که این کار را نکردی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ